Liefde in een tentje ? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Mieke 
, Datum:
15.09.2004 17:50
Sorry, maar het werkt wel een beetje op m'n lachspieren, deze discussie! Maar lachen is gezond en liefde meestal ook. Kom op meid, een beetje creatief! Zachtjes vrijen, heerlijk toch. Handdoek in bed, lekker nagenieten. s'morgens inlegkruisje in je slip en op naar het toiletgebouw.
Douchen met lactacyd intiem.(vaginale douche) En je bent weer fris de rest van de dag. En s'avonds ga je weer tekeer! Jeetje, zelfs na 10 jaar huwelijk, is vrijen in de tent het fijnste dat er is! (Durex kan natuurlijk ook!! ) Succes voor het volgend jaar, als je vriend dan tenminste nog mee wil!
Geplaatst door: ® hans 
, Datum:
15.09.2004 19:04
'heel goed Mieke jij weet tenminste van wanten, hetzelfde idee als je gaat fietsen en je hoeft er alleen maar voor te zorgen dat je je gereedschapsdoosje bij je hebt voor eventuele lekke banden
Geplaatst door: Karin40
, Datum:
15.09.2004 19:06
En hoe zit het met, hoesten, niezen, lachen, huilen, praten, snurken enz. ?
We zijn toch allemaal mensen met eigenaardigheden en behoeften (soms met eigenaardige behoeften :-) ). Leven en laten leven is altijd de basis.
Maar bij zo'n discussie vooraf....schiet ik "droog".
Geplaatst door: ank 
, Datum:
15.09.2004 19:08
Bij ons is het zo, als we met vakantie zijn heeft dus ook "alles" vakantie
, Datum:
15.09.2004 19:10
Ank , ik neem aan dat je hiermee de buren bedoelt !!
, Datum:
15.09.2004 19:17
Sorry Anneleen maar dit soort vragen ( en reacties ) werkt enorm op m'n lachspieren en aan het tijdstip van het plaatsen 02. en nog wat uur,
lag je toen al in je tentje en heb je nog meer van dit soort vragen,
je ziet wel goede raad genoeg
Geplaatst door: Ellen 
, Datum:
15.09.2004 19:19
Ik ben bevoorrecht dat ik op een camping mag wonen,en hoor dan tijdens een laatste rondje wel eens wat. ik denk dan alleen heerlijk dat dat zomaar kan, en natuurlijk vertellen sommige buren wel eens wat er naast hun gebeurt is, maar kijken daar echt niemand op aan.Eigenlijk dus heel natuurlijk en daar is kamperen eigenljijk om tedoen, de natuur.
Geplaatst door: Annemarie 
, Datum:
15.09.2004 20:58
De liefde bedrijven in een tentje heeft toch ook wel iets spannends vind ik. Het feit dat iemand anders je kan horen geeft ons in ieder geval een nieuwe dimensie. Niet dat we veel geluid maken hoor maar wel lekker spannend.
Geplaatst door: Johan 
, Datum:
15.09.2004 22:06
Misschien is camping Chm Rene Oltra in Cap D'Agde wat. Hoef je nergens op te letten.
Geplaatst door: maria
, Datum:
15.09.2004 23:05
Anneleen hoe oud ben je eigenlijk?
Je hoeft niet midden in de nacht in je bloodje naar de douche.
Als je naar die douche wil doe je gewoon je nachthemd of t-shirt aan.
Niemand zal daar raar van opkijken, ook de nachtwaker niet.
Ik campeer al lang, maar heb nog nooit last gehad, dat mensen "het"deden.
En geloof maar dat bijna alle stellen "het"doen op de camping.
Maar als je niet wilt, moet je het ook niet doen.Dat zal je vriend dan moeten accepteren.Maar hoe doe je dit thuis dan, of woon je al op jezelf?Mijn dochter woont nog thuis, haar vriend slaapt hier regelmatig.Ik hoor nooit dat zij "het" doen.En ze doen "het"echt wel.
Dus het kan wel, ook op de camping!!
Geplaatst door: Anneleen 
, Datum:
15.09.2004 23:06
Nooit gedacht dat er zoveel mensen hun mening zouden vertellen. Ik heb ze allemaal gelezen en denk wel dat het volgend jaar een "ja" zal worden.
En.....mijn vriendje wil nog steeds mee hoor maar we vertellen zeker niet op welke camping we onze vakantie gaan doorbrengen anders komen vele onder jullie misschien kijken en vooral luisteren of ik mijn woord wel heb gehouden.
Misschien laat ik volgend jaar wel eens weten hoe het is geweest. Als dat van Johan de webmaster mag natuurlijk.
Geplaatst door: jacob
, Datum:
15.09.2004 23:09
Je kunt ook nog in de herfstvakantie gaan kamperen.
Hoeft je vriendje niet zo lang te wachten om het een keer in een tentje te doen.
Je weet ook nooit of hij volgend jaar nog je vriendje is.
Geplaatst door: anna
, Datum:
15.09.2004 23:18
Ach gut kindje toch.Gewoon doen hoor.
Niet te veel lawaai maken natuurlijk.
Komt allemaal goed
Geplaatst door: ® Mieke Nogmaals 
, Datum:
15.09.2004 23:53
En toch was dit, tot nog toe, de leukste discussie om te lezen en te voeren, ik ben er echt vrolijk van geworden, moet steeds stiekem lachen! Bedankt Anneleen!
Geplaatst door: Jan 
, Datum:
15.09.2004 23:54
Eindelijk iemand die dit soort onderwerp eens wil aansnijden. Zo kom je nog eens te weten wat er in die tentjes allemaal gaande is midden in de nacht.
Mijn mening hierover is de volgende.
Blijkbaar gaat het bij vele enkel om de KIK om het te doen in een tent of caravan. Laat mij niet lachen, als het enkel daarvoor is hoeft dat voor mij ook niet. Ik kan Anneleen best begrijpen. Ik zou ook met een rode kop over de camping lopen als er iemand ons moest bezig horen. Blijft volgens mij toch nog altijd een zaak tussen man en vrouw en daar moet de helft van de camping niet mee van te genieten.Ik hoorde ook wel eens iets in de caravan naast ons maar dacht dan, geef mij maar een beetje confort en mijn bedje thuis.
Ook niet gedacht dat zoveel mensen achteraf geen douche nemen. Een beetje proper zijn met jezelf is voor mij prio.
Ik zie Anneleen nu niet de ganse camping doorkruisen om 2 uur in de nacht op zoek naar een douche. Hopelijk met warm water.
Nee meisje, even wachten tot thuis beloond achteraf.
Dit jaar heb je nog tijd genoeg en hou het volgend jaar ook maar op "nee".
Geplaatst door: ® Mia 
, Datum:
15.09.2004 23:59
Ha die Jan, gelukkig hoef ik niet met jou op vakantie! Ook ben ik blij dat ik"het" niet met jou hoef te doen, in Frankrijk dan. (Want anders valt de discussie buiten de deze site)
Geplaatst door: Laura uit Leliestad 
, Datum:
16.09.2004 00:05
Jan wakker worden jongen! We leven in 2004 vandaag.
Ga jij alleen op vakantie of neem je enkel de foto mee van je vrouw? Liefde is nu eenmaal iets leuk hoor.
Anneleentje, doen schat en laat Jan maar verder leven op zijn eenzame planeet.
Wij hebber er in ieder geval nog nooit last mee gehad en gaan al 5 jaar naar dezelfde camping.
En geloof mij, elk jaar is het meedere malen BINGO.
IN ONS TENTJE !!!!!!!!!!!
Geplaatst door: Marc
, Datum:
16.09.2004 08:50
Bingo in een tentje....?
Ik "mens erger je niet" altijd in een tentje...
Geplaatst door: Henk 
, Datum:
16.09.2004 08:57
s-ochtends heel vroeg
wat is ze mooi in
het gefilterd licht
buiten een fluitconcert
van vroege vogels
als aanmoediging
we vallen tevreden
nog even in slaap
Geplaatst door: Henk 
, Datum:
16.09.2004 09:36
Op een verlaten stil strandje Ruisend beekje op de achtergrond...