Liefde in een tentje ? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: connie 
, Datum:
30.07.2008 22:39
gefeliciteerd Anneleen,
gr.connie
Geplaatst door: Chefkok. 
, Datum:
30.07.2008 22:47
Ik doe natuurlijk alleen maar kokerellen in de caravan.
Stonden toevallig wel naast een Adria met een stel en een kind,ging de hele dag op en neer,ooh Anneleen hier en Aaach Anneleen daar,geval ging bijna door zijn as.
Op een gegeven moment hoorden we oooh Suzanne,waarop een verschrikkelijke ruzie ontstond,waren jullie dit toevallig Anneleen?
Heb die avond pissing beside the pot klaargemaakt,een toepasselijk gerecht voor die dag,met koffie verkeerd na om het af te maken.
Geplaatst door: anneleen 
, Datum:
26.08.2008 22:40
nu stel ik mij opnieuw een vraag. Liefde in een tentje? Onze kleine Clarisse, jewel het werd een meisje, is gemaakt in (waarschijnlijk) een tentje. Mooi hé.
Zijn jullie nu ook met twee vertrokken en met drie thuis gekomen?
Dames, laat je maar horen, ik heb het ondertssen razend druk met die kleine spruit. Ik had ze beter France genoemd !!!!!
Toch geen spijt van hoor.
Ik kan ze niet meer missen
Geplaatst door: ® joke 
, Datum:
26.08.2008 23:38
Anneleen, het onderwerp lees ik al van het begin af aan mee.
Prachtig gewoon. Zo herkenbaar.
Maar meis gefeliciteerd met je spruit!!. Geniet ervan....
Ach en bij de tweede kind, als het een jongen is, dat wordt het een frans!. Jij en je man weten de betekenis.
Groetjes Joke
Geplaatst door: beppie 
, Datum:
27.08.2008 07:57
Ik vind Clarisse (klaar is ze) ook wel
toepasselijk hoor.
Geplaatst door: sro'ke 
, Datum:
27.08.2008 10:06
ik kon deze nacht niet slapen en ben maar opgestaan, neen, heb manlief lekker laten slapen want even vrijen leek ook een optie!!!
Enfin, ik heb dit gelezen van pagina 1 tot nu en echt, heb luid zitten lachen...
dit is gewoon super, zelf de ergernis van anderen werkte op mijn lachspieren!!
Voor herhaling vatbaar...
Geplaatst door: Kees 
, Datum:
27.08.2008 10:35
Nou Sro'ke,dan begin je toch gewoon een topic over het handigste standje in je tentje en welke handelingen je beter wel of niet kunt doen in je specifieke kampeermiddel?
Bedien je je van hulpmiddelen?Voor de basickampeerder natuurlijk uit den boze,want deze hebben natuurlijk geen stroom voor de diverse opladers en wat doe je met het lawaai,er komen zeker reacties van rustzoekers die er last van hebben.
En dan hebben we het nog niet over de stellen die hun pubers naar de hangplek verdrijven om hun gang te kunnen gaan en wat er vervolgens weer op die hangplekken gebeurt.
Vervolgens haal je je eigen uitgemolken onderwerp regelmatig weer naar boven,succes verzekerd.
Geplaatst door: Lizette
, Datum:
27.08.2008 12:36
Volgens mij hadden we ongeveer halverwege dit onderwerp vast gesteld dat het fake was, omdat letterlijk dezelfde tekst onder verschillende andere namen ook op andere fora was verschenen; misschien moeten we alles wat "Anneleen" schrijft maar met een grote korrel zout nemen, en moet "Anneleen" inderdaad ophouden met hier steeds aandacht te trekken met dit inderdaad uitgemolken onderwerp.
Geplaatst door: Hendrika
, Datum:
27.08.2008 13:13
en Lizette.. ?? al eens de liefde bedreven in een tentje ? misschien ooit.. ?
je zou het echt eens moeten proberen, je weet niet wat je mist...
Geplaatst door: Kees 
, Datum:
27.08.2008 13:27
Geplaatst door: M.
, Datum:
27.08.2008 13:40
ach een onderwerpje meer of minder wat fake is maakt toch niet uit?
Geplaatst door: Loes O
, Datum:
27.08.2008 14:03
Lizette toevalig weet ik uit zéér betrouwbare bron dat die postings op andere fora door dit item zijn geinspireerd. Anneleen is echt de eerste en enige echte!
Geplaatst door: Erik
, Datum:
27.08.2008 14:08
Is net zoiets als de liefde bedrijven in de auto!
Héérlijk spannend!!
Echt eens proberen als je dat nog nooit gedaan hebt!
Geplaatst door: Lizette
, Datum:
27.08.2008 15:15
haha, natuuuuurlijk heb ik dat al eens gedaan, zowel in een tentje als in de auto
Geplaatst door: Nathalie
, Datum:
27.08.2008 15:37
Aha, Loes is de mama van Anneleen? De schoonmama van Anneleen? Heet Anneleen ook O met haar achternaam....nu word ik nieuwsgierig hoor....
Geplaatst door: Petra
, Datum:
27.08.2008 16:01
Wat dacht je gewoon in de buitenlucht? duinen, strand ed. geweldig!!
Geplaatst door: Jaaaaaaaaaaa 
, Datum:
27.08.2008 16:21
Om op de vraag van Anneleen terug te komen: ook wij gingen zoveel jaar geleden met z'n tweeën op vakantie en kwamen met ons drieën terug. Terwijl mijn moeder me nog zo gewaarschuwd had ;-)
Was overigens zeer gewenst hoor..............
Geplaatst door: Sissi
, Datum:
27.08.2008 16:30
Sex op het strand? Verschrikkelijk. Nee bedankt.
Geplaatst door: Chefkok. 
, Datum:
27.08.2008 21:59
Probeer het eens met knoflook.
Mijn grootmoeder sprak ooit de wijze woorden"wat knoflook tussen de bill'n en zelfs Methusalem zou wel weer will'n".
Geplaatst door: Ria
, Datum:
28.08.2008 09:21
Erik, bedoel jij op de moterkap van de auto of echt op de achterbank ? ik vind het stuur altijd zo in de weg zitten....