Liefde in een tentje ? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Truus
, Datum:
20.02.2007 17:42
Gezien het feit, Helena, dat je alleen maar de batterijen hoeft te bestellen, zal toch een aantal mensen aan het denken zetten.
Blijkbaar kom je thuis ook tekort.
Geplaatst door: Biebel
, Datum:
20.02.2007 18:18
Nou Helena , mij kan het geen moer schelen dat je matras iep iep doet , ik wil gerust je de kosten van de batterijen besparen hoor.....
Geplaatst door: Xaviera
, Datum:
20.02.2007 22:48
@Truus,wat een ouderwetse opvatting "dan je thuis tekort",is toch allang achterhaald,dat "dingen" met batterij voor beide partijen een heerlijke bijkomstigheid is.Je doet jezelf juist tekort als je dit niet samen hebt uitgeprobeerd.
Geplaatst door: Duracel 
, Datum:
20.02.2007 23:10
Een leuke parodie op Toon Hermans:
"Hoor wat zoemt daar op de campingmatras"
Geplaatst door: ® Jan 
, Datum:
20.02.2007 23:50
In onze beginjaren wat kamperen betreft sliepen we in een behoorlijk klein tentje.
En dan moet je toch een beetje oppassen. Een tentstok heb je zo weggetrapt........;-)
Lig je daar ineens met de halve tent over je heen.
Voorzichtig proberen om die verrekte tentstok weer overeind te krijgen.
En, hoera, dochterlief bleef gewoon doorslapen. Hebben we trouwens nog nooit aan haar verteld. En ze is nu 35!! Wordt toch tijd.
Geplaatst door: Irene 
, Datum:
21.02.2007 00:22
Wijs ze gewoon even op deze topic Jan :)
Het was zelden zo sfeervol als in een flinke storm, af en toe afgeleid door stevige rukwinden en dan blij als de tent bleef staan :)
Geplaatst door: Leni 
, Datum:
21.02.2007 19:35
Ons kind is geconcipieerd op een luchtbed in een tentje :-)
Geplaatst door: Dik Trom 
, Datum:
21.02.2007 20:46
En het ontwerp is wel geworden wat je er van verwacht had Leni
Geplaatst door: Leni 
, Datum:
21.02.2007 21:11
Tis een geweldig (inmiddels volwassen) kind, ben er super tevreden over. Maarre mogen ouders wel (te hoge) verwachtingen van hun kind hebben...
Geplaatst door: arie
, Datum:
29.03.2007 01:23
Hoort dit topic nu thyuis bij "Ergernissen op de camping"of bij het topic over "een lekker vakantiegevoel"? Wat vinden jullie?
Geplaatst door: Hetty 
, Datum:
29.03.2007 09:06
Bij beide een beetje. Als het de hele nacht en dagen achter elkaar met veel gekreun en gegil ed.doorgaat dan behoort het tot de ergernissen , hoor je zachtjes wat gekreun en zie je de caravan of het tentje bewegen dan behoort het tot de leuke dingen van het kamperen
Geplaatst door: Liesje
, Datum:
29.03.2007 11:22
Ergenissen,denk ik lekker op vakantie te zijn en rust te hebben,wordt mijn man van al die geluiden extra g..l.
Geplaatst door: ® wil 
, Datum:
29.03.2007 20:41
Heb dit onderwerp in 2004 aleens gelezen en destijds ook op gereageerd, en toen werd dit door de beheerder verwijderd omdat deze waarschijnlijk dacht dat ik uit m'n nek lulde of in opdracht van een gekwetst iemand die zich erin herkende, maar wij waren in 2003 in frankrijk op een camping waar ik nu de naam maar niet noem (waarschijnlijk daarom verwijderd???) en daar gebeurde het vaak dat kinderen naar het zwembad gestuurd werden en dat de geluiden uit de tenten, vouwwagens te horen waren zoals omschreven, maar dan meestal de buren bij de buren en dergelijke, dus sommige mensen gebruiken de camping ook voor geluiden met de camping buurtjes.
Dit is geen gelogen verhaal, maar de vorige keer gaf ik meer details over wie, wat en waar en dat mocht dus niet.
Geplaatst door: Marjolijn
, Datum:
30.03.2007 11:33
Volgens mij was DIT nu waar Anneleen bang voor was: dat iedereen haar kon horen (zelfs al was het met haar eigen vriend en niet met de buurman), dus nu zijn we volgens mij rond: Anneleen had gelijk, iedereen kan het horen!!!
Geplaatst door: nieuwsgierig
, Datum:
17.06.2007 10:01
Hoe gaat Anneleen dit jaar op vakantie? En waar?
Geplaatst door: Anneleen 
, Datum:
17.06.2007 11:06
Mijn vraagje heeft heel wat mensen wakker gemaakt blijkbaar.
Bedankt iedereen, we hebben altijd alles gelezen en soms goed gelachen.
Nog steeds met hetzelfde vriendje maar wel "EEN NIEUW TENTJE"
We gaan weer naar Frankrijk maar waar? Vertel ik beter niet anders staan jullie daar allemaal om te luisteren ;-)
Geplaatst door: nieuwsgierig
, Datum:
17.06.2007 23:58
Veel plezier met hetzelfde vriendje in een nieuw tentje!
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
23.06.2007 11:58
Geplaatst door: Hans
, Datum:
23.06.2007 13:57
Geplaatst door: Kisten 
, Datum:
23.06.2007 18:04
Als ik zo het taalgebruik van deze jongedame lees, houdt ze iedereen goed voor de gek. Tismaar wat je gelooft he Anneleen met je bloodje! Kirsten