Liefde in een tentje ? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: marrie
, Datum:
15.03.2006 17:32
Op welke camping was dat en wanneer ?????????
Geplaatst door: Donna
, Datum:
15.03.2006 17:49
En ik dacht nogwel dat het een onbevlekte ontvangenis was,man gesteriliseerd en niet vreemd geweest,alleen 's morgens vroeg wezen zwemmen.Nou we hebben het Lotte genoemd.
Geplaatst door: Lotte 
, Datum:
15.03.2006 18:21
Dat was op camping Caracas in Zwitserland, aan het Lago Majore.
Geplaatst door: Marrie
, Datum:
15.03.2006 18:50
Oeps! Dan heb ik denk ik een verrassing voor je!
Geplaatst door: Lotte 
, Datum:
15.03.2006 20:17
Dat wil ik graag horen, ...... of niet?
Geplaatst door: ® LindaK 
, Datum:
15.03.2006 22:53
Ligt er aan waar je heen gaat in Frankrijk, het zuiden moi... wordt wat moeilijk, maar ga je naar de Alpen daar heb je nog wel eens te maken met een fikse regen of onweersbui, nou en dat maakt een herrie....
deze tip hoor je veel... dus wacht op slecht weer of een flinke mistral wind en je kunt je gang gaan !
succes
Geplaatst door: mieke 
, Datum:
16.03.2006 10:22
En Lotte...slikten de mensen op de camping dat??
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
16.03.2006 11:17
Serge Gainsbourg
Je t'aime moi non plus
Paroles et Musique: Serge Gainsbourg 1969
SERGE GAINSBOURG
Je t'aime
oh, oui je t'aime!
moi non plus
oh, mon amour...
comme la vague irrésolu
je vais je vais et je viens
entre tes reins
et je
me retiens-je t'aime je t'aime
oh, oui je t'aime !
moi non plus
oh mon amour...Op muziek van franse stoppelbaard nr 1 ...
Geplaatst door: wil 
, Datum:
24.03.2006 10:54
Dit forum onderwerp begon met de vraag over de liefde bedrijven in een tentje, maar inmiddels is dit een lanlopend onderwerp, die volgens mij gesponserd is door Blokker, Tupperware en wie dan ook niet meer.
Het probleem is waarschijnlijk helemaal geen probleem, wij gaan dan wel niet op vakantie in een tent, maar de eerste jaren deden we het in de vouwagen, daarna gingen we over in een caravan, en waarom zouden somiige mensen zich ervoor schamen, het is iets menselijks, en als je rustig kan blijven (niet lichamelijk maar mondeling) hoeft niemand er toch las van te hebben.
Mijn vrouw zegt altijd als we op vakantie zijn, is zij ook op vakantie, maar een aantal keren per week vraag ze om samen te douchen met me, of word er een handoek op het bed gelegd, we en hoeft er geen tupperware doosje met nat washandje aan te pas te komen.
Niemand merkt er iets van, de buren niet, onze kinderen niet, behalve wij tweeen.
Dus liefde in een tentje?? Ik dacht het wel
Geplaatst door: marc 
, Datum:
28.07.2006 17:47
En? Vakantie achter de rug?
Vertel nu maar eens hoe jullie het dit jaar hebben beleeft in jullie tentje?
Niet te veel kreetjes........buren niet wakker gemaakt?
Geen piepend luchtbed?
Waar blijven jullie nu, of heeft werkelijk niemand iets gedaan?
Geplaatst door: Loes
, Datum:
28.07.2006 18:09
Marc je bent te vroeg met die vraag! De mensen die in de categorie
"luidruchtig op de camping" vallen vertrekken nu pas. Alleen de rustige oudjes zijn al terug!;-))
Geplaatst door: Andrea
, Datum:
28.07.2006 18:23
hoho Loes spreek voor jezelf,wij oudjes???doen het nog graag ,vooral in de vakantie,lekker veel tijd en 's morgens niet vroeg op,dus ook 's morgens genoeg tijd.en ja,wij zijn in juni geweest en zitten weer uit te kijken naar september.of we lawaai gemaakt hebben?zal best,maar als ik gewoon draai in mijn bed in de caravan kraakt het al,dus wie weet denken mensen wel dat we hele nachten bezig zijn,maar die tijd hebben we WEL achter de rug.
Andrea
ps.wij zijn midden 40ers.
, Datum:
28.07.2006 19:23
Dat "Oudjes" sloeg vrnl. op de 65 plussers! Die hebben thuis ook veel vrijetijd, dus hoeven in de vakantie niets in te halen. D)
Geplaatst door: mila 
, Datum:
28.07.2006 23:30
Nou, wij hebben onszelf overtroffen, niet elke nacht, dat niet, maar....het was een heeeeeerlijke vakantie!!
, Datum:
28.07.2006 23:35
Fijn te horen, Mila, daar is vakantie toch voor? ;-)
Geplaatst door: de-wandelschoen@hotmail.com
, Datum:
28.07.2006 23:42
We stonden dit jaar op een camping in de buurt van Montpelier. Midden in de nacht moest ik zo nodig even dus ik naar de sanitaire blok. Daar hoorde ik nogal wat gestommel in één van de toilethokjes.
Zeer groot was mijn verbazing toen ik er een zeer jong koppeltje uit zag komen. Het meisje was amper 13 à 14 jaar en schaamde zich duidelijk niet om half naakt naar buiten te komen. Haar vriendje was wel stukken ouder en bleek later een medewerker van de camping te zijn. Ik denk dat hij zeker 25 was.
ik vind het wel zeer ongepast dat ouders hun jonge kinderen( vooral meisjes) niet beter in de gaten houden.
Wie laat er nu zijn kind van 13 midden in de nacht alleen buiten?
Die twee zullen wel iets afgesproken hebben maar toch.
, Datum:
29.07.2006 00:04
Wandelschoen, het lijkt me heel moeilijk om de jeugd aan de ketting te leggen. Meestal slapen ze in een apart tentje en dan kun je er moeilijk zich op houden. Misschien had je beter de campingbaas op de hoogte gesteld? Het was tenslotte een van zijn medewerkers die in overtreding was.
Geplaatst door: Martijn
, Datum:
29.07.2006 00:12
Lijkt me inderdaad ook niets om het met een meisje van 13 iets te doen. Liever met eigenleeftijds genoten. Natuurlijk weten moeders wel of je het doet of niet. waarschijnlijk eigen evaringen. En op basis dat ze het toch niet kan tegen houden, probeert ze iig nog aan te bieden om het veilig te doen. Wat me ook wel verstandig lijkt als je het 'vlug' een keer met iemand doet die je niet zo goed kent op vakantie. Op een soa achteraf lijkt me ook niets. Maar goed, 13 a14 en 25 vind ik toch wel een heel erg groot leeftijds verschil. Ook zeker van die jongen, die had beter moeten weten. Of gewoon zijn zaakje niet achterna moeten lopen.
Geplaatst door: frank
, Datum:
29.07.2006 13:32
Er is sinds kort een partij in dit land die dit heeeel normaal vindt. Ik zal wel hopeloos ouderwets zijn maar ik niet.
Geplaatst door: ® Tara 
, Datum:
29.07.2006 23:00
In België zijn sexuele handelingen door een meerderjarige met een minderjarige een strafbaar feit, ook al is daar onderling toestemming voor gegeven. Niet verstandig om voor een 'openbare plaats' te kiezen dus. Ik kan me niet voorstellen dat een 13 jarige mentaal al even rijp is als een 25jarige. Erg jammer voor haar, nu zal ze er wel een wrang gevoel aan overgehouden hebben terwijl het eigenlijk een mooie ervaring zou moeten zijn.