Geplaatst door: Marielle 
, Datum:
07.03.2025 09:51
We willen graag in de 2e week vd meivakantie naar de Ardeche met 2 meiden van 15 en 12 jaar. Ik weet dat je dan geen mooi weer garantie hebt...maar is t dan prima om een verwarmd buitenzwembad te hebben (zoals in bv Le Pommier) of kun je beter voor zekerheid gaan voor een camping met een binnenzwembad (zoals bv Camping Coudoulets)? Wie weet wat de aanraders zijn, waar t een beetje levendig is in de meivakantie? We willen niet nog zuidelijker, want we hebben dan maar een week:)
Alvast bedankt voor de antwoorden:)
Geplaatst door: ® Ineke 
, Datum:
07.03.2025 12:47
, Datum:
07.03.2025 13:55
Het gaat ook om verhuur:) Deze ligt alleen niet in de Ardeche. Vaucluse zijn we al eens geweest.
Geplaatst door: MAB
, Datum:
07.03.2025 17:05
Wij zijn twee jaar geleden in d meivakantie naar de Ardèche gegaan. Hebben toen o.b.v de verwachting bewust gekozen voor het zuidelijke deel. Dat scheelde in de voorspelling een paar graden. Belangrijker echter was hoe het daadwerkelijk was. We hadden namelijk enorm geluk want er is best veel regen geweest in het noordelijk deel en dat ging allemaal aan ons voorbij. Maar voor hetzelfde geld........
Dus als het zwembad belangrijk is, zou ik in ieder geval verwarmd kiezen maar liefst overdekt.
, Datum:
07.03.2025 18:07
Ja, 't blijft een gok...we weten ook nog niet of we nu al willen boeken of toch op t laatste moment (2 weken voor de tijd ofzo) Onder welke plaatsen/ campings ligt dan t zuidelijke deel?
Geplaatst door: Marike
, Datum:
07.03.2025 21:51
Wij zijn vaker in de meivakantie met eigen caravan naar de Ardèche geweest en zijn zeer te spreken over Le Soleil Vivarais in Sampzon/ Ruoms.
Maar ik weet ook dat Le Pommier en Le Coudoulets mooie campings en aanraders.
, Datum:
08.03.2025 09:10
Heeft Le Soleil Vivarais ook een fijn binnenzwembad? En is deze ook leuk voor meiden van 15 en 12 jaar?
Geplaatst door: ® Johan 
, Datum:
08.03.2025 10:07
Geplaatst door: Rob
, Datum:
08.03.2025 11:34
Ook wij hebben in de meivakantie wel eens slecht weer gehad, maar onze kinderen hadden altijd de voorkeur voor een buitenzwembad. Daar heb je meestal meer ruimte omheen, en een beetje kou maakt die kinderen helemaal niets uit. Ze bewegen genoeg, vooral als ze met hun gevonden vriendjes aan het spelen zijn.
Als het hard regent of onweert wordt je er toch uitgejaagd, dus alleen de frisheid zou een rol spelen.
Geplaatst door: Johan91 
, Datum:
08.03.2025 13:35
Wij zijn twee jaar geleden naar Camping Coudoulets geweest in de meivakantie. Wij hadden niet geboekt en hebben tot 5 dagen van te voren op basis van het weer gekozen voor de Ardeche. Buitenbad was, ondanks dat het volgens de brochure verwarmd zou moeten zijn, echt te koud. Binnen was heerlijk maar het is niet heel groot.
Gezien de leeftijd van jullie kids zou ik persoonlijk Yelloh Village Le Ranc Davaine aanraden. Ligt ook in de Ardeche.
, Datum:
11.03.2025 19:30
Bedankt voor de reacties:)
Ons oog is nu gevallen op camping Aluna vacances. Volgens mij is deze ook wel geschikt voor kinderen van 15 en 12 jaar.
Heeft iemand ervaring met deze camping?