Geplaatst door: ® Tentje
, Datum:
16.01.2025 00:47
We hebben onze storm tent verkocht en gaan ons richten op vakanties met zijn tweeën. We willen lichter en kleiner kamperen. Het opzetten van onze storm tent begint ons gezien de vele haringen en dikke buizen zwaar te vallen.
We willen dus kleiner kamperen maar wel een fijne luifel waar twee stoelen onder kunnen staan. Polyester vinden we niet perse mooi maar wel handig omdat het lichter meeneemt en opzet. Welke tent is fijn voor twee personen?
Geplaatst door: Kees-Jan
, Datum:
16.01.2025 10:09
Wij gaan ook kleiner en makkelijker kamperen. We bezoeken vaak meerdere campings tijdens onze vakantie. Wij hebben pas de Bardani airwave 260 TC aangeschaft. We hebben hem nog niet uitgeprobeerd, maar mij lijkt dat een fijne tent.
Succes met uitzoeken. Dat is ook leuk!
Geplaatst door: ® Jane
, Datum:
16.01.2025 15:16
Decathlon heeft ook handige tenten. Polyester maar ook mix. Opblaasbaar of met stokken kan allemaal.
Geplaatst door: PetraHM
, Datum:
17.01.2025 01:06
Wij zijn na onze (lichtgewicht) 100-haringentent van Carl Denig overgestapt op een veel zwaardere tent die wel veel sneller op te zetten is: de Karsten260. Met een compressortje in een minuut of 20 op te zetten. Wij kochten een oudje via marktplaats. Hadden graag een iets grotere luifel eraan gehad, maar die zijn niet meer leverbaar bij Karsten
Geplaatst door: Marja
, Datum:
17.01.2025 12:16
Het is ook ons verhaal over de stormtent. Wij zijn vorig jaar overgestapt op een Karsten tent. We gingen naar Karsten voor een opblaastent, maar zijn thuisgekomen met een tunneltent. De opera. Het is ons zeer goed bevallen. Hij staat met een half uurtje; met een beetje ervaring. Prima voor twee personen.
Geplaatst door: Martin
, Datum:
17.01.2025 12:33
Ook wij gaan onze stormtent verkopen nu we met z'n tween op vakantie gaan.
Het is inderdaad veel werk met de haringen.
Zoals het er nu uitziet wordt het een Karsten tent.
Geplaatst door: ® Tentje
, Datum:
17.01.2025 22:58
Inderdaad het uitzoeken is ook leuk. Morgen ga ik naar de kampeerhal in Roden. Ik ben benieuwd naar waar mijn oog op gaat vallen. Een opblaastent lijkt me inderdaad snel om op te zetten. Bardani heeft veel mooie tenten.
Polyester tenten vind ik fijn en snel maar vaak minder mooi door de kleuren. Het lijkt zo snel "plastic" . Een luifel voor twee stoelen en een luifel is een must. Omdat we kleiner gaan is het prettig om snachts de stoelen te kunnen laten staan..