Camping douce provence (Yelloh village)
Geplaatst door: Marielle
, Datum:
09.01.2025 15:07
Hallo,
Heeft iemand ervaring met bovenstaande camping "douce provence" van Yelloh village?
We zijn voor augustus, op zoek naar een camping in een mooie (niet vlakke) omgeving. We hebben bovenstaande camping op t oog. Is deze camping ook geschikt voor pubers/ tieners van 16 en (bijna)13 jaar? Het zou leuk zijn dat er dan wat (Nederlandse) leeftijdsgenoten op die camping zijn:) Tips voor andere campings, waar meer tieners komen, zijn ook welkom:)
Geplaatst door: Herman
, Datum:
09.01.2025 17:07
Ken de camping niet persoonlijk, maar als ik naar de omschrijving kijk zou ik mij geen zorgen maken. Een grote 5 sterrencamping met grote waterpartij, datis precies wat veel gezinnen met kinderen / pubers / half volwassenen zoeken.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
10.01.2025 09:57
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
10.01.2025 15:02
Als je de route via Avignon , Apt, N4100 Forlcalquier volgt als aanreis route
Heb je geen enkel probleem om er te komen
Alleen op maandag niet doen ,dan is er een grote markt in Forlcalquier
Zeer de een bbezoek waardig , maar devgrote weg gast er dwars door/over heen
De camping was voorheen een eenvoudige familie camping
Welke door verkocht is na het overlijden vd oude bazin
De dochter hadden er al nooit zin in, nu dus compleet veranderd naar Yehlo
Moulin de Ventre,Niozelles
Geplaatst door: Marielle
, Datum:
12.01.2025 13:26
Bedankt voor de antwoorden:) We zijn al eens in de buurt van t lac saint croix geweest. Schitterend gebied en zullen t dan ook zeker bezoeken, als de camping in de buurt ligt.
Heeft niemand een idee of bij deze camping wat meer tieners komen? Dat is de reden dat ik nog twijfel of dit een geschikte keuze zal zijn. Verder lijkt t mij een mooie camping.