Ervaringen Camping Le port de Limeuil
Geplaatst door: Ikke76
, Datum:
13.12.2024 14:10
Kogel is door de kerk... wij gaan komende zomer naar camping Le Port de Limeuil. Dordogne vinden we zowiezo een heerlijk gebied..... tig jaar geleden op Soleil Plage gestaan, afgelopen jaar op Rocher de la Cave en nu dus Limeuil.
Zijn er hier mensen met ervaringen op deze camping en die dit met mij willen delen? Ook over de grootte van de plekken o.d. Helaas hier op camping-frankrijk geen foto's :-(
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
13.12.2024 17:32
Camping zelf hebben we niet gestaan, maar gingen daar een paar keer er naast naar het strandje. Superlocatie. Echt heel fijn. Camping zag er prima uit, zo op het eerste gezicht. Heerlijk badderen in de Dordogne in het snelstromende water met uitzicht op een kasteel.
Geplaatst door: ® Annette
, Datum:
13.12.2024 17:43
Geplaatst door: ® Annette
, Datum:
13.12.2024 17:44
zoover.nl/frankrijk/aquitaine/alles-sur-dordogne-dordogne/camping-le-port-de-limeuil/camping
Geplaatst door: Rob
, Datum:
14.12.2024 21:22
Pas een beetje op met kleine kinderen in de rivier die langs de camping stroomt. Het kan daar snel stromen.
Geplaatst door: Josee
, Datum:
26.12.2024 15:54
Wij zijn er 2 jaar geleden geweest. Het is een fijne camping, maar niet te vergelijken met een Yelloh Village camping als Castel Rose in Anduze. De eigenaren komen nors over. Er waren problemen met het betalen van de toeristenbelasting bij aankomst. De eigenaresse zei na een paar keer pinnen dat het in orde was. Ik ben geen type, die steeds haar banksaldo controleert, dus bij aankomst thuis kreeg ik een boze e-mail dat ik niet betaald had en dat ik dit had kunnen doen bij vertrek. Dit was voor mij een domper na een fijne vakantie. Zij suggereerde dat ik dit met opzet had gedaan. Dus controleer dit goed na aankomst :-).
De plaatsen zijn ruim. Het sanitair is schoon. De pizza met eend is een echte aanrader.
De honden lieten wij aan de lijn tijdens het zwemmen in de rivier in verband met de stroming. Wij liepen dan via de kano-verhuur weer terug.
Wij hadden plaats 54. Een grote plaats met een eigen waterkraan. Twee jaar geleden stonden alle tenten en vouwwagen op een veld vlakbij de rivier.
Wij ondernemen altijd veel als wij met vakantie zijn, dus wij hebben ons hart opgehaald aan de leuke dorpjes in de omgeving, maar je bent al eerder in die regio op vakantie geweest.