Ik ben al jaren bekend met deze site en heb een flinke campinggids opgebouwd en tips gegeven. Maar nu kan ik wel wat tips gebruiken. Wij willen eventueel als samengesteld gezin met 6 kids op vakantie voor het eerst ruim 2 weken samen. De kids hebben een leeftijd van 7 tot 17 jaar en we willen graag wat ruimte hebben maar liefst wel op een camping en niet in een huis ergens zonder andere kinderen in de buurt. Wensen in de buurt van zee, meer en of bergen. We zijn graag op de wat minder uigebreide campings zoals Les clos du lac of Le Barutel. Maar met een accommodatie voor ons gezin wordt het mss lastig, dus op een mooie fiets en wandelomgeving na, houden we alle opties open. Nu zag ik bij Le Verdoyer dat er verhuur was van 2 aaneengeschakelde mobile homes. Daarmee lijkt het dus toch mogelijk om ons samengestelde gezin naar een camping te gaan. Wie heeft ervervaring en/of leuke tips?
Alle gebieden zijn en optie, maar liefst niet te toeristisch gebied nabij zee of water en wat hoogtemeters. Veel verder dan onde de Lyon lijn is ook niet echt onze voorkeur.
Dank, ik heb eerder als eens gekampeerd op rives du lac. Het is een geweldige omgeving, zeker een tip dus. 😊