Hoi allemaal! Na weken lang zoeken zijn we er bíjna uit. Er zijn nog twee keuzes over: Camping Rioclar en Camping Le Courounba. We zijn een gezin van vijf, met drie kinderen: 4, 9 en 11 jaar oud. De oudste twee zijn gek op voetbal, zeker de oudste, die doet niets liever. Wie kan obv ervaring iets zeggen over het voetbal op beide campings? Beide campings hebben een voetbalveldje, maar hoe vaak wordt er gespeeld? En wordt er ook rond-de-tafel gespeeld op één van de campings?
We zouden graag ook een hike willen maken inclusief overnachting in een berghut. Ik heb wel al het één en ander gevonden, maar mocht iemand nog tips hebben, dan hoor ik het graag. Dank alvast!
Hoi Astrid, wij zijn op beide campings geweest, op allebei een toffe vakantie gehad! Ook vanaf beide campings een tocht gelopen en in een hut geslapen. En idd ook voetbal en tafeltennis wordt op beide gespeeld.
Volgens mij zitten op Rioclar toch vooral de oudere pubers, ik denk dat daarom Courounba iets beter zal passen. De naam van de hut daar heet Refuge de Bans, goede tocht om te maken ook met jongeren kinderen!