Camping half uurtje rijden middellandse zee (Var en Bouches du Rhône) gezocht
Geplaatst door: Thijda
, Datum:
18.10.2024 14:54
Afgelopen jaar zaten we op camping Club Farret in Vias Plage. Een prachtige camping maar voor ons veel te druk. Bovendien was het vaak file rijden richting Agde. Dat willen we niet meer.
Maar wat dan wel? Het liefst naar de Cote d’Azur willen maar daar schijnt het nog drukker te zijn. Dus dat wordt het ook niet.
Ik zoek voor 2025 een camping op maximaal een half uurtje rijden van de Middelandse Zee in de Var of Bouches du Rhone.
Het liefst een kleinere camping waar het in de avond rustig is. Animatie mag wel, maat kleinschalig. We gaan met zn tweeën dus hoeven ook geen rekening te houden met kinderen.
Ik heb de camping nog niet gevonden; misschien bestaat deze camping ook wel niet, maar dan weet ik dat ik ook niet verder hoef te zoeken.
Geplaatst door: Marike
, Datum:
18.10.2024 16:08
Ik vind zelf de cote d’Azur rustiger dan de omgeving die jij aangeeft en de ongeveinsd van de Spaanse kust. Alleen rond st Tropez is druk, maar als je op een niet marktdag gaat prima te doen met auto.
Zoeken jullie wel zo’n luxe camping als Club Farret?
Misschien zijn onderstaande campings wat. Niet helemaal vergelijkbaar met Club Farret, maar wel mooie campings!
- Camping Bonporteau in Cavalaire sur mere
- Camping Cros de Mouton in Cavalaire sur mere
- Camping Les Pecheurs in Rouquebrune sur argens
- Camp du Domaine in Bormes les Mimosas. De camping is enorm groot, maar ik moet zeggen dat de sfeer fantastisch is.
Geplaatst door: Jan
, Datum:
18.10.2024 16:24
Als je een eenvoudige camping zoekt zonder toeters en bellen kan ik je Beausejour in Le Lavandou aanbevelen. 900 meter van het strand. Winkels op loopafstand en prima fietsroutes in de directe omgeving.
Geplaatst door: ® Jan56
, Datum:
18.10.2024 20:02
Kijk eens bij les Chenes in Junas.
Rustig gelegen en op ca 25 minuten van de stranden van Le Grande Motte en Le Grau du Roi.
Geplaatst door: ® Elfriede
, Datum:
19.10.2024 14:00
Onderstaande camping ligt niet aan de côte d’Azur maar aan de côte bleue, nog steeds de Middellandse zee maar een stukje voorbij Marseille.
Camping Félix de La Bastide ???
Allée Plage d'Arthur
13920 - Saint Mitre les Remparts
Frankrijk
Departement: Bouches du Rhône
info@campingfelix.com
Tel: +33 442809935 /
Aantal plaatsen: 120 / Hoogte: 5 m
Afstand vanaf Utrecht:1190 km,
waarvan 1149 km snelweg.
GPS coördinaten: 43.46986 / 5.02340
(43° 28' 11.5'' N 5° 1' 24.2'' O)
Faciliteiten:
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
19.10.2024 14:21
, Datum:
19.10.2024 14:26
Geplaatst door: Jan
, Datum:
19.10.2024 16:31
Als je een eenvoudige camping zoekt zonder toeters en bellen kan ik je Beausejour in Le Lavandou aanbevelen. 900 meter van het strand. Winkels op loopafstand en prima fietsroutes in de directe omgeving.
, Datum:
19.10.2024 22:22
Geplaatst door: Thijda
, Datum:
20.10.2024 10:11
Dank jullie wel. Ik ga er eens rustig voor zitten. Alternatief is misschien aan een rivier / meer waar je goed kunt zwemmen. Ik heb vandaag in ieder geval iets te doen😊
Geplaatst door: Diny
, Datum:
20.10.2024 12:38
Op loopafstand van de zee: Camping Selection in La Croix Valmer. Ligt aan het kustgedeelte tussen St Tropez en Le Lavandou. Is veel rustiger dan het stuk richting Frejus Cannes etc. Makkelijk en mooi: de fiets naar St Tropez, Port Grimaud, Sainte Maxime. Voor de boodschappen even op de fiets (3 km) naar Cavalaire, of op loopafstand van de camping een goed gesorteerde Intermarche.
op de camping is het rustig. Soms een muziekavondje, maar geen holadiee gedoe.