Camping op fietsafstand van Beaune
Geplaatst door: Katja
, Datum:
14.08.2024 21:45
Half september willen we nog een week naar een leuke camping,niet te groot, in de buurt van Beaune.
Om te fietsen in de wijnvelden en de stad te bekijken.
Het liefst aan een rivier of meer om in te zwemmen maar heb ik niet kunnen vinden.
Ook vind ik het vervelend als een weg goed hoorbaar is.
Wie heeft een goede tip?
Geplaatst door: ® RuudH
, Datum:
14.08.2024 22:20
Hallo Katja
Kijk een naar Camping Les Cinq Cents.
Midden in Beaune.
Makkelijk fietsen naar de wijnvelden
Succes !
RuudH
Geplaatst door: MaraM
, Datum:
14.08.2024 22:52
Bedoel je niet ‘Les Cent Vignes’?
Geplaatst door: Jeanne
, Datum:
14.08.2024 22:57
Idd camping municipal Le cent vignes in Beaune. Prima camping, sanitair ok en geen last van geluid van wegen. Fijn restaurant erbij. Vanuit Beaune fietsroutes door de wijngaarden en leuke dorpjes, veel wijnhuizen! Beaune is mooi en gezellig stadje met gezellig centrum!
Geplaatst door: Katja
, Datum:
15.08.2024 07:27
Deze camping heb ik ook gezien maar is deze stads doortrekcamping wel fijn om langer te staan?
En wat ik zeg bij natuurlijk zwemwater is prettig maar kon ik ook niet vinden.
Fietsafstand is met electrische fiets en kan ook 15 km zijn.
Geplaatst door: Jeanne
, Datum:
15.08.2024 07:56
Deze camping staat wel bekend als doortrekcamping, maar wij zijn er 3 nachten geweest en zagen dat er ook veel kampeerders meerdere dagen stonden. In de buurt geen natuurlijk zwemwater gezien, niet naar gezocht ook.
Geplaatst door: ® Crapton1
, Datum:
15.08.2024 09:22
Afgelopen week gestaan op Camping Paquier Fane in Chagny. Niet in Beaune maar 10 km zuidelijker. Mooie camping, soms druk van de doortrekkers. Maar ga je verder achter op de camping staan dan is er rust en ruimte. Wel iets verkeersgeluid en trein, maar niet als storend ervaren. Er is een zwembadje, sanitair goed. Veel groen, afscheiding met heggen dus privacy.
Geplaatst door: Liz
, Datum:
15.08.2024 19:13
Mocht je alsnog in Beaune terecht komen; er is daar een mooi gemeente zwembad, zowel binnen als buiten, ligweide