Hoi allemaal, wij overwegen last-minute nog naar Frankrijk te gaan voor +-1,5 week. En bij deze zoektocht kunnen we wat hulp gebruiken omdat het aanbod heel groot is, en onze zoekcriteria niet in de zoekmachines voorkomt :).
Wij zoeken een leuke camping in Frankrijk, die geschikt is voor ons als gezin, in september.
Vorig jaar zijn we naar de val de Loire geweest (Les Bois du Bardelet), wat ons uitstekent beviel qua afstand (+-6/7 uur rijden).
Omdat we buiten het hoogseizoen reizen vinden we het lastig te bepalen wat voor campings veel worden gebruikt door gezinnen die nog niet zijn gebonden aan de schoolvakanties. Vorig jaar liep onze camping letterlijk leeg de laatste week van augustus, dat proberen we enigzins te voorkomen.
We zoeken een camping:
- Waar in september veel Nederlandse gezinnen met jongere kinden heen gaan. (dus nog niet leerplichtig).
- 6/7 uur rijden vanaf Nederland (Utrecht).
- Restaurant heeft.
- Zwembad en het liefst ook wat te zien/doen in de buurt heeft
- We luxere een tent kunnen huren
Ik hoor veel positieve geluiden over Hutopia.
Bijvoorbeeld: Camping Huttopia Etang de Fouché ligt best wel goed qua afstand.
Maar heb dus geen idee of hier ook in het naseizoen nog Nederlandser heen gaan.
Iemand tips? Dank alvast voor het meedenken!
Ik weet dat camping Gervanne in Mirabel et Blacons in het naseizoen ook nog gewild is…ik weet niet of je zo’n soort camping zoekt. Mooie camping, leuk zwembad en direct aan een rivier. Camping ligt op 1000km vanaf Utrecht dus wel iets verder.
Verder misschien naar Sandaya of Yelloh kijken…veel mooie campings te vinden.