Welke stad/plaats voeren jullie als "tussenbestemming" in als je via de A3 langs Parijs wil?
Geplaatst door: Ikke76
, Datum:
23.07.2024 11:45
Onze navigatie stuurt ons automatisch (als er weinig aan hand is) via de periferique.... nu wil ik liever eigenlijk al de A3/A86 rijden.... weet dat ik bij Charles de Gaulle dan Bordeaux moet volgen maar vind het wellicht ook wel fijn om een "tussenbestemming" in te voeren in navigatie...... Is dat Creteil of kan ik beter een andere plaats invoeren?
Kort daarvoor kunnen we hem dan wel weer omzetten naar plaats van bestemming maar..........
Nog steeds wel goede hoop heeft om via Parijs naar vakantie-adres te rijden :-) :-)
De Francilienne blijft ook nog optie (da's ook bij Charles de Gaulle).
Geplaatst door: ® S@ndra
, Datum:
23.07.2024 12:49
ANWB adviseert om Parijs helemaal te mijden de komende weken in verband met de Olympische spelen. Waarom zou je nog hopen dat er niks aan de hand is? Lees dit!
https://nos.nl/l/2529916
Geplaatst door: Ikke76
, Datum:
23.07.2024 15:21
Omdat ik me echt wel probeer goed voor te bereiden en we 's nachts rijden....... hou nu al n week verkeer rond Parijs in de gaten op verschillende tijden per dag, maar.... tot nu toe valt het allemaal nog mee...... (ik zie niet alles en je weet nooit precies hoe het live is).......
Maar alternatieve routes zijn er wel of in ieder geval verder om Parijs (A3 of Francilienne).... Wij zien het persoonlijk niet zitten om 200km om te rijden...... kan ook n keuze zijn he?
Geplaatst door: Roald
, Datum:
23.07.2024 18:40
Wij gaan zaterdag rijden, ik kijk dagelijks naar het verkeer in Parijs. Vindt het eigenlijk ook allemaal nog wel meevallen. Beetje bang makerij zoals de media is. Wil zelf de Francilienne rijden. Anders moet ik via Reims en Troyes wat toch echt een heel eind om is.
Geplaatst door: ® S@ndra
, Datum:
23.07.2024 19:26
Natuurlijk is dat geen bangmakerij. De Olympische spelen beginnen vrijdag pas dus tot nu toe valt het logischerwijs wel mee.
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
23.07.2024 23:00
Geplaatst door: Nanka
, Datum:
23.07.2024 23:08
Wij hebben eergisteren, zondagmiddag 21 juli via de Francilliene langs Parijs gereden, dat ging prima zonder files of opstoppingen.
Geplaatst door: Rob
, Datum:
24.07.2024 22:13
Ik heb niet meegekregen waar je precies heen gaat, maar is de route Amiens, Rouen, Le Mans geen optie ?
Geplaatst door: dalecooper
, Datum:
25.07.2024 16:40
Amiens Rouen Le Mans is een prima route vorige week vrijdag nog gereden, let op dat de "normale"doorgaande route door Rouen afgesloten is wegens werkzaamheden. Google Maps leidt je er nu omheen (dit is wel een milieuzone) gaat prima nergens file! (zowel heen als terug)