Betaalbare camping Middellandse zee tussen Cannes en Frejus
Geplaatst door: Sandra
, Datum:
16.07.2024 18:02
Terwijl we genieten in Frankrijk fantaseren we soms alvast een beetje over volgend jaar (niet dat we nu niet genieten hoor!) De kust aan de Middellandse zee rondom Agay Antheor en Dramont vinden we erg mooi met zijn baaitjes om in te snorkelen.
Er is daar ook een camping (tegenwoordig Yelloh) maar die kost voor 4 personen en hond al ca 150 per nacht..
We begrijpen dat de Middellandse zee een duurder gebied is maar dit vinden we toch wel erg in de papieren lopen..
Wie kent een camping aan de Middellandse zee (liefst loopafstand) ergens tussen Cannes en Frejus die nog enigszins betaalbaar is? Liefst met zwembad maar dat mag best een vierkante bak zijn en dat is geen must als de zee al aan je voeten ligt. Liefst niet al te groot. Er mag best eens iets te doen zijn als een bandje ofzo maar animatie hoeft voor onze kinderen niet en drukte kun je in dit gebied immers ook opzoeken. Loopafstand van een dorpje of stadje is dan weer wel leuk!
Ben benieuwd of er zoiets is!
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
17.07.2024 10:33
, Datum:
17.07.2024 12:15
Dank je wel Ineke, de zoekfunctie ken ik. De camping die jij noemt ken ik en zou ik het liefst boeken, maar die kost meer dan 150 per nacht voor ons gezinnetje (2 volw 2 kind en 1 hond) en dat vind ik - hoewel ik me besef dat het aan de Middellandse zee duur is - echt heel erg veel geld.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
17.07.2024 20:40
, Datum:
18.07.2024 12:32
Bedankt Johan, ziet er goed uit!
Heb ook jullie forum bericht gezien met alle campings die jullie bezocht hebben en bezoeken, wat een werk besteden jullie eraan, ontzettend fijn al het beeldmateriaal!!