Georganiseerde wandelingen
Geplaatst door: ® Lockefeer
, Datum:
14.07.2024 21:21
Camping Lou Passavous in Le Vernet (Alpen) organiseert jaarlijks in juni een ‘wandeltiendaagse’. In tien dagen tijd maak je in groepsverband onder begeleiding van een van de campingeigenaren vijf prachtige wandelingen in de omgeving van de camping. We liepen dit jaar mee met twee van de wandelingen, heel leuk! Ik vraag me af: zijn er meer campings die wandelingen organiseren, ook in andere delen van Frankrijk? Met gewoon zoeken op internet kan ik het niet vinden. Iemand een tip?
Geplaatst door: ® Wouter1977
, Datum:
15.07.2024 11:00
Wij gaan zelf voor het eerst naar Alpes Dauphine in Gap. En ook daar worden blijkbaar wandelingen georganiseerd door de eigenaar.
Maar we moeten dus nog wel gaan ervaren, of dit leuk is daar ;-)
Geplaatst door: J
, Datum:
15.07.2024 20:10
Op camping la vieille ferme in Embrun worden ook weleens wandelingen georganiseerd.
Weet niet of dat wekelijks is of af en toe.
Geplaatst door: Wilma
, Datum:
15.07.2024 20:32
Wouer1977, wij hebben 6 en 5 jaar geleden op Alpes Dauphine in Gap gestaan en daar hele mooie bergwandelingen onder begeleiding van een gids gedaan. De gids wordt ingehuurd door de camping. Er werden toen 2 wandelingen per week georganiseerd. O.a de wandeling naar lac du lauzon in Parc National des Ecrins was geweldig. Dat wordt genieten daar.
Geplaatst door: Wouter1977
, Datum:
16.07.2024 19:00
Oh, ik dacht dat de wandelingen altijd vanaf camping begonnen dan. Lad Lauzon hadden we zelf ook al gemarkeerd als wandeling.
Maar dank. We zijn benieuwd