Gravelen omgebbing Aubenas
Geplaatst door: ® Esther18
, Datum:
09.07.2024 22:36
Beste forummers.
Wij vertrekken vrijdag naar de ardevhe, camping Barutel in Mayres. Nu neem ik een racefiets en gravelbike mee en mij partner heeft een mtb die ik ook kan gebruikem. Wat een luxe.. ik ben redelijk fanatiek maar op zich geen held op ruig terrein. Vind die brede bergpaden steil met keien wel leuk maar dan met de mtb. Gravel gebruik ik vaak als wegfiets in het buitenland maar ik heb de luxe dat er 2 fietsen van mijzelf .ee kunnen. Weet iemand of er leuke fatsoenlijke gravel of offroad routes zijn? Komoot routes met gravel in dast gebied zijn er niet echt nog.
Ik hoor graag ervaringen en tips. Enneh.. ik kan uiteraard op strava leuke ritten delen na de tijd 😊
, Datum:
09.07.2024 22:38
Ik bedoel uiteraard omgeving Aubenas
Geplaatst door: ® Jan56
, Datum:
11.07.2024 09:37
Er loopt van Grospieres tot Uzer een voie verte. Afstand meer dan 30 km. Het is een vlak parcours met veel gravel en ook stukken die geasfalteerd zijn.
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
11.07.2024 14:40
, Datum:
11.07.2024 23:09
Bedankt voor de reacties. Een ritje vlak gravel kan een mooie afwisseling zijn. Heb op komoot een mooie rit van 134 km gevonden dus daarna zal die tip van Jan van pas komen. Voie verte is altijd mooi inderdaad.
En de site van Ineke had ik nog niet gevonden maar ga ik gelijk opslaan.
Geplaatst door: Laurens
, Datum:
21.07.2024 18:29
Ik heb al redelijk wat gefiets daar in de omgeving.
De Gravel is ook zeer geschikt om mee op de weg te rijden. in de bochten liggen vaak steentjes van rotsen.
Zodra je van de hoofd (D) wegen afgaat zitten er vaak onverharde stukken tussen
, Datum:
23.07.2024 00:11
Klopt, ik ben 2 keer met de race op pad geweest maar fiets net zo safe met de gravel en qua snelheid maakt het niets uit. Wat mooi hier!!!