Strand vanuit omgeving Entrevaux waar . ( hondje Aangelijnd)
Geplaatst door: Maartje
, Datum:
07.07.2024 23:15
Op welke stranden omgeving Nice, of in ieder geval op rijafstand (1,5 UUR) van Entrevaux zijn ook kleine honden aangelijnd toegestaan? (Klein Boomertje)
Geplaatst door: ® boudewijn
, Datum:
08.07.2024 08:36
Wij gingen meestal vanuit Entrevaux naar een kiezelstrand Plages de Groules bij Antibes (ter hoogte van Marineland). Daar zijn honden toegestaan. Je hebt wel een parasol nodig voor je hondje.
, Datum:
08.07.2024 11:53
Dank je. Ja parasol, koelkeed... alles erop en eraan. 😅
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
08.07.2024 16:38
Geplaatst door: ® Elise
, Datum:
11.07.2024 15:53
Geen Cote d'Azure, maar lac de Castillon op het strand bij st André mogen ook honden aan de lijn. Heerlijk blauw meer. 40 min van Entrevaux.
Geplaatst door: ® boudewijn
, Datum:
11.07.2024 22:49
Helemaal mee eens, prachtig meer ook voor de hond!
, Datum:
12.07.2024 09:23
Bedankt voor de tip...dat is natuurlijk ook een idee. Het maakt niet uit welk strandje aan het meer ivm onze hond? En hebben jullie zicht vanuit welke kant van het meer je de combi wandeling en strandje kan maken? Er zijn namelijk wandelliefhebbers en strandligliefhebbers in ons gezin. Dit zou een ideale combinatie zijn. Zodat iedereen een leuke dag heeft. En de wandelaars na hun wandeling gezellig op het strandje erbij komen.
Geplaatst door: ® Elise
, Datum:
12.07.2024 20:42
Oeh dat zou ik niet weten. Wij reden vanaf Entrevaux naar St André les Alpes. Dan had je aan je rechterhand een aantal onbewaakte strandjes, daarna een groot bewaakt strand met een aqua speeltuin (betaald) in het water. Daar hebben wij gezeten. Er was ook een kanoverhuur, maar wij hebben zelf kano's mee. Daarna kwam er nog een snackbar met strand, daar kon je waterfietsen huren. Rijdt je nog verder door dan kom je in st André. Meer weet ik in de buurt niet, wij zijn hier voor het eerst in de omgeving. Het meer is geweldig, helderblauw water, mooie bergen als uitzicht.
Voor wandelingen in de buurt zou ik op komoot of alltrails kijken.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
12.07.2024 22:09