Nog even over de route om Parijs
Geplaatst door: yvries
, Datum:
05.07.2024 09:19
We zijn er wel uit dat we op 21 juli niet over Parijs naar de Dordogne rijden, maar we willen de de route over Troyes nemen. We rijden met Google Maps als navigatie. Wie weet welk adres we het beste als "via" kunnen ingeven zodat we op na Troyes op de route naar Orléans komen? Alvast bedankt!!!
Geplaatst door: Willem
, Datum:
05.07.2024 12:30
Zet je google navigatie vóór Troyes op jouw vakantieadres en hij zal je bij Troyes over de A5 richting Parijs sturen. Vervolgens pak je - na circa 60 km - op de A5 de afslag naar de A19 richting Orleans. Fijne vakantie!
Geplaatst door: mar2tent
, Datum:
08.07.2024 15:30
waarom zou je dan niet over parijs rijden? De olympische spelen beginnen toch pas week later?
Geplaatst door: Hennie
, Datum:
08.07.2024 15:58
Er worden al vanaf 15 juli op wegen rondom Parijs linkerbanen afgesloten vanwege de Olympische spelen. Afhankelijk van welke route je rijdt zou je daar dus last van kunnen hebben.
Geplaatst door: yvries
, Datum:
08.07.2024 16:29
@mar2tent : De meeste adviezen die ik lees (vooral op dit forum) geven aan om Parijs te mijden vanwege de (voorbereidingen van) de Olympische Spelen. Via Troyes is dan een relatief geringe omweg. Zijn we te bang? En is Parijs op zondag 21 juli nog te doen? Wat denk(en) jij / jullie???
Geplaatst door: Lia
, Datum:
09.07.2024 14:24
Ik zou lekker via Troyes gaan
Hele goede weg,en geen stress bij Parijs
Wij gaan hem voortaan altijd nemen
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
09.07.2024 14:47
Rijd van Troyes via de RN door via Auxerre naar Vierzon
En ga hier de A 20 op, gratuit tot Net voor Cahors
Rijd net zo snel ,omdat het minder km zijn
Geplaatst door: Marike
, Datum:
09.07.2024 20:03
Parijs is altijd (erg) druk, maar ik weet uit eigen ervaring dat het op zondag (komen er vaak rond 14:00uur langs) prima te doen is! Die keren namen wij de A86 en dan de oostkant.
Maar ik vind de route Reims- Troyes- Orleans wel een goede optie, ook als er geen Olympische spelen geweest zou zijn. Wij zouden dan wel via Luik (E25) Bastenaken/ Bastogne (E25) - Bouillon- Sedan rijden naar Reims.