Fulli Tolbadge kenteken koppelen
Geplaatst door: ® nva86
, Datum:
22.06.2024 12:04
Ik heb een vraag over de Fulli badge. Ik ben zonet ingelogd op mijn Fulli account en wilde graag weten hoe ik mijn kenteken in de app in dien te vullen. Is dit met of zonder strepen? Beide is namelijk mogelijk en wil graag een boete voorkomen op de Flux Libre wegen waar ik overheen moet. De app en de website van Fulli geeft dit namelijk niet aan en bij de ANWB weten ze het niet / konden ze ook niet direct iets terug vinden en bij het invullen van de app kreeg ik een fout in de app in het Frans (ik spreek amper Frans) voor een paar seconde maar deze verdween weer. Het kenteken staat er nu net strepen in, maar twijfel erg. Vandaar dat ik dacht het eens hier aan mensen met ervaring te vragen of die het weten.
Geplaatst door: Herman
, Datum:
22.06.2024 12:46
Kentekens in Nederland zijn altijd met streepjes tussen de letters / cijfers. Dus ook met streepjes invullen.
Geplaatst door: Jenneke01
, Datum:
22.06.2024 13:35
Mijn kenteken staat al jaren zonder streepjes geregistreerd en geeft geen enkel probleem.
Geplaatst door: ® nva86
, Datum:
22.06.2024 14:55
Bedankt voor de reacties. Ik ga er dan maar vanuit dat met strepen ertussen correct is, gezien het zo op het kentekenbewijs staat en dan maar hopen dat dit goed is. Mocht iemand anders toch zeker weten dat het anders moet hoor ik het alsnog graag.
Geplaatst door: ® Jan56
, Datum:
22.06.2024 15:57
Ik heb het zonder streepjes en werkt ook. Kortom het werkt. Was wel even bij de eerste tolpoort de vraag of het werkte maar de poortjes gaan keurig open. Het is toch wel handig zelfs in het voorseizoen.
Geplaatst door: ® Annette
, Datum:
22.06.2024 16:09
Ik heb het kenteken bij de badge van Bip & Go ook zonder streepjes ingevuld en dat gaat gewoon goed.
Denk dat het niet uitmaakt.
Geplaatst door: ® 72grande
, Datum:
22.06.2024 16:47
Of de badge werkt of niet, hangt niet van een ingevuld kenteken in je account af. Ik heb een Ulys badge voor Frankrijk en Italië en Ulys zegt er dit over: "Pourquoi dois-je renseigner ma plaque d'immatriculation ? Pour faciliter votre passage au péage, votre plaque pourra être scannée si votre badge n'est pas détecté." Ofwel: de elektronica in de badge is bepalend en gaat dat niet goed, dan kan er worden teruggevallen op het kenteken.
Het antwoord op de feitelijke vraag, de streepjes, weet ik ook niet. Bij mij (dus Ulys) staan er geen streepjes in het account en ik schat wel in dat de kentekenherkenningssoftware (mooi woord) met streepjes om kan gaan.
Geplaatst door: Peter V
, Datum:
23.06.2024 07:31
Bij Bip&Go geen streepjes of andere...... want dan krijg je dit: "Je kenteken mag alleen hoofdletters en / of cijfers bevatten, zonder streepjes, spaties of diaeresis."
Geplaatst door: Peter V
, Datum:
23.06.2024 07:46
Heeft u die vraag al eens rechtstreeks aan Fulli gesteld? Dit kan via www.fulli.com/nl/hulp-contact#2543.
Mijn ervaring (met Bip&Go) is dat vragen in het Nederlands gesteld, vlot (in het Engels) beantwoord worden.
Geplaatst door: matthijs
, Datum:
17.07.2024 18:09
Het kenteken moet zonder streepjes. Heb Fulli aangeschreven en dit is hun antwoord. Vertaald.
Hallo meneer,
Je moet je kentekennummer zonder streepje registreren, zoals in je eerste voorbeeld.
U heeft problemen ondervonden bij het openen van uw online klantenzone. Onze excuses hiervoor.
Onze IT-afdeling laat ons weten dat het probleem is opgelost. We nodigen u uit om uw verzoek om uw wachtwoord opnieuw in te stellen te vernieuwen.
Als de afwijking zich echter herhaalt, kunt u ons een screenshot sturen van de foutmelding.
Fulli bedankt voor je begrip en blijft aan je zijde om je het beste van de reis te laten beleven.
Fulli bedankt voor je loyaliteit en blijft aan je zijde om je het beste van de reis te laten beleven.
Sophie
Klantenservice
Contact opnemen met fulli.com
Geplaatst door: Odile
, Datum:
10.08.2024 21:09
Ik heb een andere auto en probeer mijn kenteken te wijzigen op de Fulli website in mijn clientpagina.
Ik krijg echter steeds een foutmelding en de opmerking dat ik het opnieuw moet proberen.
Enig idee wat er aan de hand is?
Odile
Geplaatst door: ® Jan K
, Datum:
10.08.2024 22:01
Ok denk dat je de app even moet resetten.
Druk iets langer op het icoontje.
Druk dan op de "i"
Druk dan op "geforceerd stoppen"
Wedden dat het dan wel lukt
Succes