Geplaatst door: Yvonne2
, Datum:
21.06.2024 07:47
Wij zijn nu in de Ardeche en zouden zondag a.s. weer naar huis gaan. Maar door het onbestendige weer zitten we we aan te denken om morgen te gaan rijden. Alleen vraag ik me af of er veel vrachtverkeer is op zaterdag en of dit verschilt met een doordeweekse dag. Heeft iemand van jullie hier een antwoord op?
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
21.06.2024 09:31
Vrachtverkeer rijd altijd , hoogstens minder ih weekend
Al zou het zaterdag drukker zijn bij Lyon
Dan krijg je het voordeel dat er zondag veel minder rijd bij
Toul/Nancy/Metz en Luxemburg, dat was afgelopen maandag maandag een crime
Btw afgelopen zondag 16-6 stond er rond 11.00 uur reeds 20 minuten file bij de tunnel ,Lyon
Dus zijn wij buiten om de ringweg A46 gereden
Heb je de spullen droog , ga lekker op zaterdag rijden
Geplaatst door: ® Jan56
, Datum:
21.06.2024 09:48
Wij zijn ook in de Ardeche maar vandaag en morgen perfect weertje. Jammer om al te vertrekken.
Je kunt ook zondagochtend op tijd vertrekken, overnachting boeken op Croix D'Arles in Langres of Port de Vosges in Bulgneville.
Reserveren op zaterdag of zondag overnachtingscamping is wel aan te raden.
, Datum:
21.06.2024 10:41
Jan, nu ziet het er inderdaad veel beter uit. Gisteren keek ik op de weersvoorspelling en zouden er verspreid over de dag buien komen. We zijn toch al langzaam de boel aan het inpakken. Bovendien rijden we dan de 2e dag op zondag, dat vind ik ook wel prettig. Nog veel plezier in de mooie Ardeche!
, Datum:
21.06.2024 14:54
Labrador, we zijn bijna klaar met inpakken en gaan lekker morgen rijden. Mocht het in Lyon stervensdruk zijn rijden we ook om. Bedankt voor je tips!
Geplaatst door: Diana
, Datum:
21.06.2024 15:36
Wij rijden morgen richting Frankrijk... Eerst overnachting in Beaune en dan naar de zon... Bedoeling is Ardeche. Als ik kijk op meteo france dan vind ik het prima weer.. En anders rijden we verder naar het zuiden.
, Datum:
21.06.2024 16:18
Labrador, we zijn bijna klaar met inpakken en gaan lekker morgen rijden. Mocht het in Lyon stervensdruk zijn rijden we ook om. Bedankt voor je tips!
, Datum:
21.06.2024 17:04
Diane, het ziet er voor de komende tijd inderdaad goed uit. Geen reden om verder te rijden lijkt me. Fijne vakantie, waar dan ook.