Geplaatst door: Mook64
, Datum:
19.06.2024 17:53
Na 3x door ziekte te hebben moeten annuleren, gaan we nu dan eindelijk a.s. zaterdag voor 2 weken richting camping Des Sources de Gordes. Mooie stacaravan op n rustige plek geboekt en na alle ziekte-ellende heerlijk weer eens naar mijn zo geliefde Provence.
Een maand of 2 geleden kregen we plots te horen dat de camping overgenomen was door Clicochic, maar meer dan n mededeling was t niet. Vervolgens keurig op tijd het restant betaald, maar dat ging al moeizaam: via iets Clicochic-erigs wat niet werkte, uiteindelijk op n andere manier wél maar nog wel 2x n herinnering ontvangen. Heel irritant, maar goed....
Maar nu: vanmiddag kregen we n lange (Franstalige) mail, waarin ons werd verteld dat er volop werkzaamheden zijn, want er worden chalets gebouwd, én er wordt flink gesnoeid. Het kwam erop neer: als u dagelijks de omgeving gaat verkennen: geen vuiltje aan de lucht. Komt u echter voor rustige dagen op de camping, laten we dan erven overleggen of er wellicht n andere Clicochic-camping is of wellicht kunt u op n andere datum komen?
En dat hoor je dan 4 dagen voor aankomst! We balen wel zó verschrikkelijk, zeker omdat wij (m.n
vanwege die eerder genoemde gezondheidsproblemen) hooguit om de dag n uitstapje zullen kunnen doen en de andere dagen echt op rust aangewezen zijn. Zucht......
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
19.06.2024 19:18
Heel vervelend dit. Ik zou in jullie geval echt kijken of je naar een andere camping kunt gaan, want werkzaamheden om je heen zit je echt niet te wachten. Snap dat het vervelend is dit op het laatste moment te moeten gaan regelen, maar liever dat dan achteraf spijt dat je er toch bent gaan zitten. Succes er mee!
Geplaatst door: ® Jan56
, Datum:
19.06.2024 19:44
Heb even gekeken op hun andere campings maar of ik daar nu vrolijk van word.
Lijkt wel Massa is Kassa.
Mss voorstellen om het bedrag terug te laten storten en een andere camping te zoeken.
Willen ze dat niet neem je je verlies en boek wat anders.
Wij staan nu op Domaine des L' esquiras in Vallon Pont D'Arc. Supercamping Yelloh
Geplaatst door: Marike
, Datum:
19.06.2024 19:46
Heel vervelend, maar wel netjes dat ze het aangeven, zo kun je het ook bekijken! Ik zou misschien toch voor een andere camping gaan, want ze zullen zoiets niet zomaar zeggen denk ik.
Geplaatst door: Hans 555
, Datum:
20.06.2024 08:44
Netjes???? Helemaal niet netjes. Dat van die werkzaamheden wisten ze allang, bouwwerkzaamheden worden gepland en niet plotseling uitgevoerd. Wel slim (en treurig) dat ze de klanten eerst laten betalen en dan pas de werkzaamheden melden. Het maakt deze organisatie geen donder uit waar je verblijft als het maar op één van HUN parken is. Succes en hopen dat je toch wat plezier mag beleven aan je verdiende vakantie.
Geplaatst door: Marike
, Datum:
20.06.2024 11:00
Je kunt alles wel negatief bekijken, maar daar los je niets mee op! Ik was blij geweest als ik van te voren dit te horen zou krijgen, ook al is het kort van te voren en niet het bericht waar je op hoopt (maar waarschijnlijk hadden ze gehoopt alles al klaar te hebben, maar helaas loopt het zoals vaak uit)…
@Mook hopelijk krijg je een geschikte oplossing en kun je alsnog rustig op vakantie!
Geplaatst door: Lia
, Datum:
20.06.2024 16:26
Ik vind het ook schandalig dat je dat een paar dagen van te voren te horen krijgt.
Gaat je welverdiende vakantie en je rust.
En dan maar gauw iets anders zoeken,je had je hier op verheugd toch!
Is dit geen reden om te annuleren?
En gaan jullie wel dan hoop ik dat het meevalt en jullie toch een fijne vakantie hebben
Maar de voorpret is wel een eind gezakt neem ik aan
Geplaatst door: ® Noren-63
, Datum:
20.06.2024 18:34
Misschien is de camping bij Dieulefit of die in Dompierre les Ormes iets voor jullie, deze zijn sinds een jaar of 2 in handen van ClicOchic.
Zo'n 4 jaar geleden hebben wij er met onze tent gekampeerd; rustige ligging, groene omgeving, vooral de camping in D.L.O. vonden wij erg mooi qua kampeerplaatsen.
Helaas heeft deze geen vrije kampeerplaatsen meer, alleen nog maar verhuuraccommodaties.
Het is geen Provence, maar tot rust kom je (afhankelijk van de overige gasten) daar zeker.
Succes en ik hoop dat je ergens een fijne vakantie kunt vieren.
Geplaatst door: ® Irene1
, Datum:
20.06.2024 22:22
Het lijkt mij dat dit recht geeft op annuleren. Ik zou een vriendelijke doch duidelijke mail opstellen en door Deepl laten vertalen (minder fouten dan google translate) en daarin je eisen helder weergeven: een alternatief waar jullie(!) mee kunnen leven, of geld retour. Wellicht wordt het voor jullie minder zuur als ze een flinke korting geven, een plek op de camping met meeste mogelijke rust, tegoedbon voor volgend jaar een week(of meer) naar keuze op een van hun parken? Ben gerust creatief hierin, dit kost hun altijd minder dan geld terug geven. Stel een ultimatum, al is vier dagen voor vertrek erg kort. Heb je een annuleringsverzekering oid? Wellicht kun je daar nog wat mee, maar dat ligt aan de kleine lettertjes over het in gebreke blijven door de verkoper.
, Datum:
23.06.2024 07:47
En inmiddels gearriveerd?
, Datum:
27.06.2024 13:55
Geen reactie meer...jammer