Kinderfietsen mee naar Le Fayolan?
Geplaatst door: KimvdH
, Datum:
09.06.2024 11:52
Hoi allemaal,
We gaan deze zomer naar Le Fayolan met kinderen van 5 en 8 jaar. Kunnen ze daar makkelijk over de camping fietsen? Of is het te gevaarlijk qua hoogtes als ze dit zelf doen? We twijfelen of we de fietsen meenemen, dus hopelijk kunnen jullie helpen :-)
Geplaatst door: MaraM
, Datum:
10.06.2024 07:57
Géén fietsen mee, wat mij betreft nooit. Het is een grote ergernis op campings. Meerdere keren meegemaakt dat iemand tegen me aanknalde en zelfs tegen onze auto (ach dat krasje poets je er zó uit! -not-). Wat is er mis met lopen? En als het een grote camping is, zou je kunnen overwegen stepjes mee te nemen. Fijne vakantie.
Geplaatst door: ® S@ndra
, Datum:
10.06.2024 09:03
Ik ken de camping niet, en sluit me geheel aan bij de mening van MaraM. Fietsen mee als speelgoed zou ik zelf nooit doen of aanraden.
Ik vind het ergerlijk als kinderen rondjes gaan fietsen over de camping. Vaak gaat het dan te hard in verhouding tot anderen die lopen en die niet gewend zijn aan fietsende kinderen.
De (vaak smalle) paden moeten gedeeld worden met voetgangers, auto's en fietsers. Rechts houden is lastig en dus fietsen die kinderen overal tussendoor. En inderdaad de geparkeerde auto's waar langs/tegenaan gereden wordt.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
10.06.2024 09:41
Geplaatst door: Marike
, Datum:
10.06.2024 10:07
Ik weet niet of je gemakkelijk op deze camping kunt fietsen. Wij nemen altijd de fietsjes (ook ook voor ons de fietsen) mee. Kinderen vinden het geweldig om stukje te fietsen op de camping en wij hebben ze elke vakantie nog gebruikt, maar het verschilt inderdaad wel per camping waar het wel/ niet gemakkelijk gaat. Wij kunnen de fietsen ook gemakkelijk meenemen, omdat we zowel voor als achter een fietsenrek op de caravan hebben dus voor ons ook maar een kleine moeite om mee te nemen en wat ik zeg de kinderen fietsen graag als het enigszins kan.
Geplaatst door: Ilja
, Datum:
19.06.2024 09:02
Ik zie op deze camping weinig meerwaarde van fietsen. Je wandelt overal zo naar toe en weinig rechttoe rechtaan paden.