Geplaatst door: Wilma1982
, Datum:
21.05.2024 17:25
Hallo
Komende zomervakantie gaan we voor het eerst naar de Drone, camping Le Couriou
Wat ik me afvroeg, koelt het daar savonds erg af??
We zijn meerdere malen in de Gard geweest en daar liep de tot middernacht in korte broek en hemdje.....is de omgeving Drome vergelijkbaar??
Alvast bedankt voor de reacties.
Groeten Wilma
Geplaatst door: ® S@ndra
, Datum:
21.05.2024 19:25
Vier keer in de Drome geweest en het verschilt. Avonden gehad dat we tot laat in korte broeken en hemdjes konden lopen, avonden gehad met vestjes maar ook avonden met dikke trui en vroeg naar binnen.
Plaknachten ook wel gehad maar zeldzaam.
Ga en ervaar, prachtige omgeving er is genoeg te genieten.
Geplaatst door: Paul
, Datum:
22.05.2024 19:49
Ik ben op deze camping geweest over het algemeen is het in de drome overdag heerlijk warm en de avonden zijn prima.
Veel plezier op deze camping met leuke en aardige eigenaren die erg hard werken om het iedereen naar de zin te maken
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
22.05.2024 20:22
Twee keer in de Drome gewees. Niet ver bij waar jullie zitten vandaan. Twee keer (in juli) 2 weken 30 graden. Maar wel die beide vakanties ook een paar keer een buitje. In de nacht veelal. Maar geen probleem, want het koelde daardoor wel wat af. Maar wel 9 van de 10 avonden daar buiten gezeten. Het was nog eerder dat we naar binnen gingen voor de muggen die we daar hadden (zaten direct naast een beekje). Maar eerlijk gezegd heb ik dat liever dan een vakantie met regen. Overigens was dat 1 van de 2 vakanties daar. De andere vakantie was er geen mug te zien.
Geplaatst door: Wilma82
, Datum:
24.05.2024 08:19
Bedankt voor jullie reacties..leuk om deze positieve geluiden te horen.
We hebben er heel veel zin in... 😃
Geplaatst door: ® heho
, Datum:
14.06.2024 15:24
Wij zijn hier in 2019 geweest en onze jongste (nu 8 jaar) noemt dit nog steeds: de leukste vakantie ooit ... :-)
s'avonds met z'n allen op het voetbalveld en een geweldig zwembad. Heb de foto's nog even opgezocht, en ik zie geen lange broeken langs komen.