Daar gaan we weer.....hetzelfde
Geplaatst door: Jan56
, Datum:
11.05.2024 13:12
Zit ik me de hele winter in te lezen in vakantie Oostenrijk, Kroatië, Duitsland en Zweden.
En wat wordt het ....... Metz, Nancy, peage bij Toul, 1e afslag Colombey les Belles ergens verderop het bordje Femme sans tête, weer verder uiteindelijk weer op een bekende overnachtingscamping plekje zoeken, praatje met de buren waar zij heen gaan. Weer wat later gaan we om of door Lyon en dan weer verder gaan we linksaf de Drome in of rechtsaf de Ardeche. Ergens weekje staan en dan weer verder en dan de contouren van de Mont Ventoux met zijn kale grijze kop.
Weer hetzelfde riedeltje...maar ik heb er wel heul veul zin in.
Geplaatst door: ® S@ndra
, Datum:
11.05.2024 13:27
Tja, je was een zelf niet bij?
Wij gaan een keertje niet en gaan ook echt niet. Ik ga in Denemarken de Drome ook misschien wel missen.
Misschien volgend jaar in mei....
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
11.05.2024 13:30
Mooi toch
Ik kijk nergens anders meer
Rondje Frankrijk verveelt na bijna 40 jaar, nog niet
En altijd iets nieuws te ontdekken
Al hebben we favorieten
Afgelopen donderdag op de markt in Nyons, da de petit cafe en croissant de amande,s
In hett steegje bij een koude rose geluisterd naar die goede muzikanten van Manosanto ,
Met worst en fromage retour naar de camping, en na de middagdut gewoon doorgegaan met
Joie de vivre
Geplaatst door: Toon
, Datum:
11.05.2024 17:12
Tja Jan, zo verging het ons ook. Maar drie jaar geleden toch onszelf gedwongen om de Franse westkust te bezoeken. Geen spijt van gehad!
Geplaatst door: Elfriede
, Datum:
11.05.2024 18:47
Heel herkenbaar Jan, wij maken jaarlijks onze eigen Tour de France
Heerlijk gevoel van "thuiskomen"
Nergens zoveel keuze in campings met voldoende rust en ruimte
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
12.05.2024 09:46
Wij gaan regelmatig naar andere landen dan Frankrijk, maar komen altijd weer in Frankrijk terug. Want voelt het meeste als "thuis". Het meest ideale vakantieland voor ons. Ook omdat je er al snel bent. Vroeger "begon" Frankrijk voor ons pas na Parijs zeg maar, maar dat bleek bij meer aandacht voor noordelijker streken niet terecht. Maar Italie, Duitsland, Zwitserland, Noorwegen, Griekenland, Ijsland, Spanje en Portugal vinden we ook fijne bestemmingen. Al jaren staat ook Zweden en Denemarken op ons lijstje. Misschien komt het er een keer van. Na Frankrijk is Spanje onze nr 2 overigens. Vinden we prachtig qua natuur, hele grote kans op mooi weer, heerlijk eten. Jammer dat het zo ver rijden is.
Geplaatst door: ® Janine13
, Datum:
12.05.2024 14:23
Fijne vakantie!!!
Waar dan ook….!
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
12.05.2024 16:27
Spanje is het land waar we ons het meest thuis voelen.Frankrijk het land waar we het meest naar toe gaan om een heel simpele reden de kosten. Levensmiddelen uiteten en diesel zijn in Spanje goedkoper, maar campings in Spanje zijn echt een stukje duurder. Vooral als we geen gebruik van acsi korting meer kunnen maken. En Frankrijk is prachtig.
Geplaatst door: Marjel
, Datum:
12.05.2024 22:57
Wij komen ook al jaren uit bij de hoge kale berg in de Vaucluse :)
We zijn daar niet weg te krijgen..
Geplaatst door: thadude
, Datum:
14.05.2024 14:43
Lekker toch.. geniet ervan! Goed=goed zullen we maar zeggen :).
Geplaatst door: ® Irene1
, Datum:
15.05.2024 21:41
twee jaar naar Tsjechie geweest, was echt prachtig! Dit voorjaar naar Frankrijk, en dat is thuiskomen. Heerlijk!