Een tent, een mountainbike, een bikini
Geplaatst door: Sassie
, Datum:
05.05.2024 23:07
Over 2 weken willen we graag een weekje kamperen in Frankrijk. Omdat we maar een week hebben willen we niet te ver rijden (vanaf Utrecht ongeveer 700 km). Wie kan ons een camping aanraden waar het uitdagend mountainbiken is met vlakbij een meertje om te zwemmen? Enige eis is schoon sanitair, enige wens is de mogelijkheid om redelijk dichtbij een broodje te kopen in de ochtend.
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
06.05.2024 08:39
Geplaatst door: J
, Datum:
06.05.2024 09:40
Camping Etang du Goulot in Lormes.
Camping aan meertje, bij dorpje en vol mogelijkheden om te mountainbikenp
Geplaatst door: J
, Datum:
06.05.2024 09:43
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
06.05.2024 09:45
Net iets verder (850km), maar denk ik goed voor jullie wensen. Camping in Matour. Vanaf de camping kun je al direct vele wandelpaden (onverhard) op en het is daar heel heuvelachtig. Omdat het erg rustig is op die wandelpaden (heerlijk) kun je er ook prima met je mountainbike op terecht (lijkt mij, wij wandelen alleen). Het dorpje (klein) ligt naast de camping, bakker en supermarktje. We zagen tijdens onze wandelingen daar ook mountainbikers. Ook een uitstekende toeristenkantoor op het plein in het plaatsje waar je informatie kunt krijgen, kaarten kunt krijgen voor de omgeving etc. (en ja, ik heb net gekeken ze zijn ook al open nu, niet de hele dag maar in elk geval niet gesloten). Helaas is het zwembad naast de camping nog niet open. Meertje om te zwemmen is er in de omgeving (op ongeveer 10km) maar lijkt mij nu nog erg koud.
Camping-frankrijk.nlCamping de Matour in MatourAlles wat u wilt weten over deze camping in Saône et Loire
https://www.aquadis-loisirs.com/nl/natuurcampings/camping-de-matour
Geplaatst door: ® Elise
, Datum:
06.05.2024 12:19
, Datum:
06.05.2024 21:11
Dank voor de reacties. Zwemmen zal inderdaad nog te koud zijn, haha! Steniole houd ik zeker in gedachten. We laten het afhangen van het weer waar we uiteindelijk naar toe gaan. Reserveren zal niet nodig zijn neem ik aan.
, Datum:
07.05.2024 09:57
Dank voor de reacties. Zwemmen zal inderdaad nog te koud zijn, haha! Steniole houd ik zeker in gedachten. We laten het afhangen van het weer waar we uiteindelijk naar toe gaan. Reserveren zal niet nodig zijn neem ik aan.
, Datum:
08.05.2024 18:37
Geplaatst door: Mamamia
, Datum:
09.05.2024 13:58