Geplaatst door: Marcel
, Datum:
27.04.2024 11:50
Hallo.
Gisteren de milieu stikker gekregen voor de steden in, door Frankrijk.
Nou is mijn vraag hoe deze te plaatsen zonder te plakken.
Ik zit er aan te denken om de stikker in te silene en het A4 bij te knippen en vervolgens met zuignopjes op de voorruit te plakken.
Ik wil niet namelijk 365 dagen met zoon stikker te rijden.
Ga ik bv naar Duitsland, Oosterwijk heb ik straks mijn voor ruit vol met stikkers zitten.
Hebben jullie een idee of suggestie.
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
27.04.2024 12:15
Nou, wij komen ook wel in Zwitserland en Duitsland dus hebben we er inmiddels 3 op de ruit zitten. Niet heel mooi inderdaad. Eén Europa, maar wel elk land z´n eigen achterlijke stickertje. Sowieso overbodig die milieusticker, want ze kunnen gewoon aan het kenteken zien wat voor auto het is, wat deze uitstoot etc. Wij rijden in een auto van 1 jaar oud.
Als iemand de perfecte oplossing heeft, ook benieuwd.
, Datum:
27.04.2024 12:20
Evt stukjes door zichtige plakband. Deze zijn evt simpel te verwijderen. Ik ga effe verder denken.
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
27.04.2024 12:24
Géén perfecte oplossing, wél een tip voor camperaars die raamisolatie aan de binnenkant hebben. Let, voordat je de sticker gaat bevestigen, op waar de zuignappen op het raam komen. Bij ons precies daar waar we de sticker geplakt hebben. Die is nu bijna onleesbaar...
Geplaatst door: ® LMaas
, Datum:
27.04.2024 13:30
Eerst moet je de sticker op een stuk doorzichtig folie o.i.d. plakken. Dan netjes rond afknippen.
Ik plaats de sticker altijd voor de vakantie rechtsonder op de voorruit met doorzichtige tape, die ook weer makkelijk kan worden losgetrokken. Is van Scotch, geloof ik.
Je ziet er niks van en na de vakantie kan je het zonder sporen achter te laten zo weer verwijderen.
Geplaatst door: Claudia23
, Datum:
27.04.2024 21:30
, Datum:
28.04.2024 09:47
Ook een goede oplossing claudia.
Geplaatst door: Herman
, Datum:
28.04.2024 10:22
Fantastisch. Bedankt voor de tip. Direct voor Frankrijk en Duitsland besteld.
, Datum:
28.04.2024 14:54
, Datum:
28.04.2024 15:08
Ik heb ze ook bestel, zowel voor duidsland, Frankrijk.
Plus een paar extra als we naar een ander land gaan, nu dan wel in de toekomst waar deze ook verplicht zijn.
, Datum:
30.04.2024 15:42
De bevestiging stikkers zijn binnen.
Frankrijk Ø 85mm
Duidse Ø 100mm