plaats 184 op Domain de la Noquiere
Geplaatst door: Pieter
, Datum:
20.04.2024 08:44
Hallo wij gaan begin Mei naar deze camping ik heb paar vraagjes,
iemand bekend met plaats 184 uitzicht bv en grote
het weer s,avonds (weet ik niet voorspelbaar)
en drukte op de camping
gr
Geplaatst door: ® S@ndra
, Datum:
20.04.2024 08:57
RCN Domaine de la Noguière
Is het deze camping?
Handig als je bij een vraag de naam goed spelt dan hoeven anderen niet eerst te googelen.
Verder advies om het gewoon te gaan ervaren. Je hebt al geboekt, dus je gaat toch. Ook als ik schrijf dat je uitkijkt op een blinde muur.
Geplaatst door: Saskia4
, Datum:
20.04.2024 09:43
Leuke plaats met uitzicht op het gebergte. Overdag 20-25 graden, in de avond/nacht vaak frisser. (Kacheltje mee)
Verhuur in de meivakantie weken goed bezet.Kampeerplaatsen minder druk bezet.
Veel plezier!
Geplaatst door: Rob
, Datum:
20.04.2024 11:07
Zoek op deze website naar de camping, open dan de website van de camping, en open dan de "parkplattegrond". Zoek je plekje, open google-maps in de satellietstand en kijk hoe het er daar uitziet.
Als je dat voortaan voor boeking doet weet je direct of je al dan niet op die (eventuele) blinde muur aankijkt van S@ndra.
Wij gingen vroeger met de kinderen in de meivakantie ook naar dat soort csmpings, maar dan keken we altijd even van te voren: kunnen ze alleen naar het zwembad vanwege afstanden etc.
Soms heb je pech, maar het is maar een weekje, toch ?
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
20.04.2024 11:30
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
20.04.2024 11:36
, Datum:
20.04.2024 12:22
Wat een vreselijke plekken ...
In de zon heb je geen schaduw, in de regen geen beschutting.
Geplaatst door: ® RuudH
, Datum:
20.04.2024 20:52
lekkere plek zo in de woestijn. (BRRRR)
Sterkte gewenst
Ruud H
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
20.04.2024 23:37
Lekker vriendelijk weer en niet zo slim ook, die twee hierboven... Het betreft de meivakantie, zal dus een stuk groener zijn en schaduw is nog geen noodzaak.
Veel plezier!
Geplaatst door: ® S@ndra
, Datum:
21.04.2024 10:47
Rob, wat bedoel jij met beschutting in de regen?
Zet jij je tent onder een boom voor beschutting in de regen? Met regen sta ik het liefst open en bloot juist. Staat je onder een boom met veel blad dan sta je nog uren in de nadrup nadat het is opgehouden te regenen. Dan blijft je tent nat en kun je nog lang niet naast je tent zitten.
, Datum:
21.04.2024 11:06
Sandra, vroeger hadden we een simpel tentje, en was het prettig dat je dan onder een boom stond. Ja het blijft dan wel nadruppelen. Met een vouwwagen en caravan heb je die beschutting tegen de regen niet echt nodig.
Als ik de foto's bekijk denk ik eigenlijk naderhand dat ik had willen zeggen dat geen beschutting tegen de regen hier betekent dat het een glibberige modderpoel lijkt te gaan worden. Vooral met die hellende kanten langs de weg.
Wij bespreken nooit, met ons kampeermiddel, en had dit ook niet geaccepteerd.
Vorig jaar zaten we in een mobilhome in de meivakantie, in de Dordogne. Daar kan het ook spoken met regen en onweer, maar dan heb je nog altijd het overdekte forse terras.
Om toch positief te blijven: plaats 184 is wel lekker dicht bij het zwembad.
Geplaatst door: J
, Datum:
21.04.2024 15:06
Met slecht weer en onweer sta je juist beter niet onder een boom.
Voorseizoen is nog niet zo warm, schaduw kun je zelf maken met parasol of tarp.
Ik vind die kampeerplekken er best prima uitzien hoor.
Geniet van jullie vakantie 👍