Geplaatst door: adriaan
, Datum:
03.04.2024 12:06
Al meerdere keren op camping Le Bocage geweest in Saint Maurice en Valgodemard geweest. Een super mooie en leuke camping in een dito plekje tussen de bergen!!! Tot mijn schrik kom ik er achter dat de camping eigenaar in december plotseling op jonge leeftijd is overleden. Het lijkt erop dat de camping verkocht gaat worden. Weet iemand misschien toevallig iets meer of de camping komend seizoen open gaat?? Ik hoor het graag, want ik heb plannen voor komende zomer.
Groet,Adriaan
Geplaatst door: ® Elise
, Datum:
03.04.2024 18:54
Wat erg zeg! Wij hebben daar ook met veel plezier gekampeerd. Ik heb verder geen info kunnen vinden. Hebben ze misschien Facebook of insta waar meer info op staat?
Ik lees ook op de site dat ze in het najaar al te maken hadden met overstromingen van de rivier. Dus wellicht ook nog schade op de camping.
Geplaatst door: conny
, Datum:
03.04.2024 20:02
Op de website staat een soort dank aan kampeerders; de camping lijkt gesloten. Triest!
Er staat geen camping te koop (Franimo)
Geplaatst door: J
, Datum:
03.04.2024 20:04
Dit bericht staat vermeld op de website.
CAMPING LE BOCAGE
Après 14 années de merveilleuses rencontres, de moments de partage et de convivialité...dame nature en a décidé autrement pour Le Bocage...
Le chef de gare n’étant plus derrière son poste de commande, la machine va donc s’arrêter.
Merci d’avoir fait partie de cette merveilleuse aventure !
Très bonnes futures vacances à vous tous...
Alexandra & Co...
Geplaatst door: Maartje
, Datum:
03.04.2024 20:08
Ja was echt een heerlijke plek daar. Paar jaar geleden nog geweest. Toen de kinderen jonger waren. Het treintje, de rivier en de mooie omgeving. Op Facebook staat niets over voortzetten . Of over overname. Alleen het overlijdensbericht. Via instagram staat er helemaal niets. Lijkt niet echt een actieve pagina. Via Google lijkt de camping gesloten. Ik weet niet of ze telefonisch bereikbaar zijn? Of via email? Wellicht krijg je dan wel te horen of ze wel of niet doorgaan.
Geplaatst door: Susanna
, Datum:
04.04.2024 12:12
Wat een vreselijk triest bericht. Een aantal jaren geleden deze camping bezocht waaraan we goede herinneringen hebben. Zo goed, dat we dit jaar het plan hadden deze camping weer aan te doen. Ook diverse keren deze mooi gelegen camping bij anderen aangeraden. De vriendelijke eigenaar was altijd bezig met de camping en het treinemplacement waar jong en oud op afkwam.