Camping Municipal Les Feuilles
Geplaatst door: ® gja
, Datum:
24.03.2024 11:44
Gegroet medekampeerders.
Wij zijn een al niet meer zo jong stel en hebben het plan opgevat om deze camping in Chauffailles dit jaar te bezoeken. Wij hebben in het (verre) verleden deze camping tot ons groot genoegen vele malen in september bezocht. Nu willen we de kennismaking, om waarschijnlijk nostalgische reden, dit jaar vernieuwen.
De laatste meningen die geplaatst zijn, zijn van 2012. We zijn nu opzoek naar recente ervaringen.
Wij reizen met een caravan en worden vergezeld door een grote zwarte hond (Groenendaeler). Als u uw ervaringen op deze camping met ons wil delen, zoals uitlaat mogelijkheden van de hond en onderhoudstoestand van de camping, zouden we daar heel blij mee zijn
Groeten
gja
Geplaatst door: ® S@ndra
, Datum:
24.03.2024 12:42
Geplaatst door: ® gja
, Datum:
25.03.2024 12:45
Dag S@andra dank voor je reactie. Alle bekende reviewsites heb ik bekeken. Helaas moet ik zeggen, de reviews welke ik gevonden hebt zijn weinig up to date, of tegenstijdig. Ik ben heel erg benieuwd naar de persoonlijke ervaringen van de forumbezoekers. Met name tot de uitlaatmogelijkheden van de hond buiten de camping.
S@andra nogmaals dank voor je reactie
Met vriendelijke groet
gja
Geplaatst door: Helmy
, Datum:
25.03.2024 13:08
Kijk eens via google hoe nu de omgeving is ivm uitlaten met de hond. Ik zou gewoon (weer) er naar toe gaan en voldoet het nu niét meer aan je verwachtingen zoals vroeger dan vertrek je......
Geplaatst door: Theo
, Datum:
25.03.2024 14:46
Vanaf ongeveer 25 jaar geleden verbleven we altijd een aantal dagen op deze camping en hr Bride was destijds de beheerder
Het was voor ons “zitten aan de beek “en de kinderen gingen dammetjes bouwen en we vonden het een erg leuk landelijk dorpje
4 jaar geleden weer eens naar Chauffailles gereden en deze keer niet met de tent maar camper en misschien lag het ons en we waren met z,n 2en en het sanitair was nog precies als destijds .
Daarnaast hadden we misschien pech want op het “nieuwe” veld was een luidruchtige kinderkamer en voor de rest was de camping behoorlijk ondanks het hoogseizoen vrij leeg en ook dat hoe anders als destijds dus na een paar dagen vertrokken naar Charlieu