Geplaatst door: ® LMaas
, Datum:
10.04.2024 15:50
Ik plak de houder altijd met een Tesa powerstripje op de ruit, vlak naast de achteruitkijkspiegel. Ik heb ook geen zin om de houder het hele jaar op de ruit te hebben.
Zo ook met de Crit'air sticker. Die plak ik altijd met een stukje doorzichtige tape rechtsonder op de voorruit.
Na de vakantie trek je de powerstrip weer los en komt de houder dus zonder plakresten achter te laten weer los, net als de sticker voor Crit'air.
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
10.04.2024 22:12
Da's een goede tip, dank!
Geplaatst door: ® roelm
, Datum:
14.04.2024 08:37
Wij hebben er vorig jaar eentje via Bip&Go besteld. Die was toen niet te duur.
Op de heenreis was ik er erg positief over. We reden richting Lyon en kwamen op veel plaatsen een strook tegen waar je met 30 km/h door heen kon rijden.
Op de terugweg reden we richting Orleans en Troyes en daar waren die 30 km stroken (nog) niet.
Ik twijfelde een beetje wat ik moest doen, want ik koos eerst voor de "normale" rechste strook. Het was nog vroeg in de ochtend, dus er was geen rij.
Maar daar werd de badge niet gesignaleerd en moest ik een kaatje pakken.
Later had ik het idee dat ik niet naar de groene pijlen had moeten rijden, maar links daar van.
beetje lastig uit te leggen, maar op deze terugweg had ik veel minder voordeel van het meteen door kunnen rijden en heb ik ook minimaal 1 x moeten afrekenen.
Geplaatst door: Claudia23
, Datum:
14.04.2024 18:58
@roelm, je kunt de bip&go batch ook scannen bij de tolpoort. Aan de onderkant zit een streepjescode die je kan scannen bij de meesten tolstations. Dat nr kun je ook door geven als je op de help knop drukt stel je loopt helemaal ergens vast.
Geplaatst door: freekvo
, Datum:
15.04.2024 07:59
@roelm: onze tolbadge reageert ook gewoon in de stroken met een groene pijl of met een creditcard.
Geplaatst door: ® Annette
, Datum:
15.04.2024 09:45
Bij ons reageert de Bip&Go badge ook gewoon bij de groene pijl.
Geplaatst door: Gerd@
, Datum:
16.04.2024 11:50
Op maandag 8 april de tolbadge besteld , 16 april, vanmorgen dus lag hij in de bus ! 7 werkdagen :)
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
16.04.2024 13:36
👍 precies zo als ik al schreef
Geplaatst door: ® Irene1
, Datum:
17.04.2024 10:54
Hier ook zo snel: maandagavond 8 april 22:00 uur besteld, gistermorgen 16 april al thuis op de mat.