Tweede tolbadge aanschaffen??
Geplaatst door: Ikke76
, Datum:
15.03.2024 07:54
Misschien een vraagje waar jullie mij mee kunnen helpen.
A.s. zomer gaan wij als ouders naar Frankrijk (kan niet wachten tot het weer zover is) maar ook een van onze zoons zal later een weekje naar Frankrijk komen met mijn auto..... Nu hebben wij een tolbadge (van de ANWB) maar het lijkt me voor mijn zoon ook gewoon erg handig om een tolbadge te hebben. Kan ik gewoon een 2e tolbadge aanschaffen of ..... (wellicht op naam van mijn man; geen lid ANWB).
Of zeggen jullie; schaf hem gewoon rechtstreeks aan bij APPR/???/????
En kan dat wel - 2 tolbadges op zelfde adres?
Geplaatst door: As
, Datum:
15.03.2024 09:26
Kan gewoon. Wij hebben 2 badges op hetzelfde adres én op dezelfde naam. 1 voor de auto en 1 voor de camper, met kenteken gekoppeld. 2 jaar geleden bij fulli besteld, toen ze gratis waren. Wel even goed noteren welke badge voor welke auto is.
, Datum:
15.03.2024 09:34
Kleine nabrander: ik zou wachten/uitzoeken op een nieuwe actie waarbij de badge gratis is, gebeurt regelmatig. Scheelt je mooi weer een paar tientjes.
Geplaatst door: Marike
, Datum:
15.03.2024 10:27
Dat is een goede tip!
Mag ik gelijk ook een andere vraag stellen. Mag je met zo’n tolbadge door elk poortje ofwel werkt de tolbadge ook bij poortjes waar je bijv gewoon contant of met bankpas kunt betalen? Ik zie namelijk speciale poortjes waar je enkel doorheen mag als je een tolbadge hebt. Echter staat het soms daar juist vast, omdat men dan geen of geen werkende tolbadge heeft en dan is het fijn om ook de andere poortjes te kunnen pakken met de tolbadge.
Twijfelen wel, want wij betalen altijd gewoon met bankpas of creditcard en dat is altijd gemakkelijk en snel gegaan..
, Datum:
15.03.2024 10:59
@As,
Is dat een zelfde soort badge als van de ANWB? Werkt gewoon goed qua facturering e.d.?
, Datum:
15.03.2024 11:19
Ja hoor, werkt net zo goed als die van de ANWB, die hebben wij ook gehad voordat we de gratis fulli badges bestelden. Het bestelproces gaat ( grotendeels) in het Nederlands, je krijgt toegang tot je eigen pagina waar je de ritten en facturen kan bekijken, en het bedrag wordt automatisch afgeschreven.
, Datum:
15.03.2024 11:22
Ja hoor, werkt net zo goed als die van de ANWB, die hebben wij ook gehad voordat we de gratis fulli badges bestelden. Het bestelproces gaat ( grotendeels) in het Nederlands, je krijgt toegang tot je eigen pagina waar je de ritten en facturen kan bekijken, en het bedrag wordt automatisch afgeschreven.
Er kan een gewone bankrekening opgegeven worden voor de afschrijvingen, hoeft geen creditcard te zijn.
, Datum:
15.03.2024 11:39
@As
Ze hebben nu wel een promocode..... opstartkosten zeg maar gratis (11 euro). Maar als ik alles invul en bijna wil uitchecken/betalen dan staan die 11 euro er gewoon bij... dus wat er mis gaat.... geen idee...... dan is hij, incl. verzendkosten - even duur als bij ANWB (dus dat maakt niets uit)......
Misschien doe ik iets niet goed ;-)
Zie nu dat wij afgelopen jaar op onze huidige badge ook al factuur van Fulli hebben gekregen :-)
Geplaatst door: MAB
, Datum:
15.03.2024 12:08
Je kunt ook inloggen op je fulli account en kijken wat het kost om een aanvullende badge te bestellen. Waarschijnlijk is dan wel aan beide badges hetzelfde rekeningen gekoppeld.
Op deze manier hebben mijn schoonouders een badge op mijn naam die we voor een paar euro kregen (overigens bij ATMB, niet Fulli).
, Datum:
15.03.2024 14:51
@MAB,
Deze mogelijkheid zie ik niet staan bij mijn account. Heb ze nu een bericht gestuurd - wacht het even af. We gaan ook nog niet, dus hebben nog even de tijd.
, Datum:
15.03.2024 22:13
, Datum:
15.03.2024 22:16
Hij gaat naar de algemene hulp pagina, daar kies je klanten zone en dan volgens mij vrijwel onderaan staat hoe je een 2e kan krijgen
Geplaatst door: freekvo
, Datum:
16.03.2024 07:54
Ik heb zelfs 3 tolbadges van de APRR op mijn naam staan: 2 voor onze kinderen en 1 voor onszelf.
Terugkomend op een eerdere vraag: je kunt met de tolbadge door elk poortje rijden, dus ook die met een groene pijl of die alleen voor creditcards. Dat werkt allemaal.
Afgelopen winter hebben wij 1x gehad dat de badge weigerde bij het verlaten van de tolweg. Ik heb de badge losgehaald en de barcode gescand voor het scanvenster op de paal en dat werkte ook perfect. Daarna heeft de tolbadge het elke keer weer gedaan dus aan de batterij heeft het niet gelegen.