Geplaatst door: ® Wendy4
, Datum:
26.02.2024 21:50
Inmiddels hebben we met tussenpozen drie keer naar tevredenheid op Camping Le Curtelet gestaan. Dit jaar zijn we weer van plan om te gaan, maar ik schrik van de laatste reviews op Google en Zoover. Daar zitten erg negatieve reacties tussen. De camping is van eigenaar veranderd (Onlycamps). Is er iemand die vorig zomer (2023) hier heeft gestaan? Zou je aanraden om te gaan?
Bedankt alvast.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
27.02.2024 09:27
Geplaatst door: Marike
, Datum:
27.02.2024 09:53
Het zijn vaak de vaste gasten die ineens negatief zijn, omdat er andere eigenaren zijn gekomen. Vaak onterecht! Ik zou mij niet teveel naar de laatste reviews kijken; het is en blijft een prachtige camping.
Geplaatst door: Ina2
, Datum:
27.02.2024 10:28
Waren hier in 2021. Leuk voor een weekje. Toen was er al nieuwe leiding. Las bij een beoordeling...."Bezieling ontbreekt". DAT is de juiste conclusie.Ligging is perfect, maar wij vonden het er een beetje sfeerloos. Dus zeker voor een langer verblijf moet je daar rekening mee houden.
Geplaatst door: J
, Datum:
27.02.2024 11:12
Aantal jaar geleden hier gestaan begin juli een weekje. Ontzettend genoten aan het meer.
Camping was toen autovrij, heerlijk. Dat is blijkbaar ook afgeschaft.
Toen waren de oude eigenaars er nog.
We waren vast van plan om er weer heen te gaan.
Schrik nu ook van de huidige beoordelingen en hebben hetzelfde, we durven er niet meer heen.
Vorig jaar nog getwijfeld maar de meningen zijn ontzettend negatief .
Geplaatst door: Bert
, Datum:
27.02.2024 13:29
Geplaatst door: ® Wendy4
, Datum:
27.02.2024 15:24
Bedankt voor de reacties. Ik denk dat we onze vakantie opknippen en hier een week verblijven. Onze kinderen willen hier graag weer naartoe.
Valt het tegen dan weten we dat ook weer. Ik zal een review achterlaten t.z.t.
Geplaatst door: J
, Datum:
27.02.2024 17:59
Heeft camping le Ferrand ook plaatsen direct aan het meer?
Het uitzicht is zo prachtig.
(De link naar de website van de camping werkt niet)
Geplaatst door: freekvo
, Datum:
28.02.2024 08:26
Camping Ferrand heeft maar een paar plekken aan of dichtbij het water. Deze zijn in het hoogseizoen altijd gereserveerd voor jaarlijks terugkerende gasten.
In het voor- en naseizoen is er een kleine kans dat er nog wat vrij is.
Houdt er rekening mee dat Camping Ferrand een totaal andere camping is dan Le Curtelet. Lees de reviews op deze site en op bijv Google Maps.
Geplaatst door: d.roog
, Datum:
28.02.2024 23:48
Afgelopen zomer (2023) hebben we begin augustus eerst Le Curtelet geprobeerd, maar die zat helemaal vol; daarna naar de buurcamping gegaan (Le Ferrand) maar ook daar kwamen we niet binnen. Er waren nog wel veel plaatsen onbezet, zo konden we door het hek zien, maar in een telefoongesprek met de beheerders/eigenaars bleek dat ze besloten hebben nog maar een zeer beperkt aantal gasten toe te laten en ze hadden hun maximum bereikt. Of die plaatsen geboekt kunnen / moeten worden is mij niet bekend; er is momenteel inderdaad geen website van de camping beschikbaar.