23 en 28 jarige zoeken een camping
Geplaatst door: ® simonetak
, Datum:
25.02.2024 16:22
Hey allemaal,
Ik ga komende zomer met mijn vriend 3 weken kamperen. We willen gedurende ongeveer 4 dagen naar Normandië. We hebben een tent, dus zijn op zoek naar een leuke camping. Aan deze camping zitten weinig eisen. We willen graag naar Utah beach en andere plekken die met de tweede wereldoorlog te maken hebben.
Daarna gaan we richting het zuiden. We willen daar graag leuke dingen doen (raften, canyoning, kanoën, dorpje bezoeken, standje bezoeken), maar ook in het zonnetje relaxen aan een rivier of zwembad. Ik ben zelf altijd met mijn ouders naar tienercampings geweest in de alpen. (voorbeelden rioclar, le canigou, camping le plan d'eau) Nu vraag ik me af of er ook campings zijn voor jong volwassen. Het lijkt ons namelijk gezellig om ook met andere mensen contact te leggen.
Ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen helpen met tips voor een leuke camping of een leuke vakantieplaats.
Groetjes Simone
Geplaatst door: Rob
, Datum:
25.02.2024 22:13
Geplaatst door: Gerd@
, Datum:
26.02.2024 16:18
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
28.02.2024 19:28
Geplaatst door: a3aan
, Datum:
10.03.2024 18:34
Ik ben wel eens vanaf de noord/west kust richting zuid Frankrijk gereden, maar vanaf de kust ben ik in de buurt van Milliau gekomen op 1 dag. Wat eerder al gezegd is...Dordogne is haalbaar. Succes en veel plezier
Geplaatst door: marlieskr
, Datum:
21.03.2024 12:37
Geplaatst door: Fam bomei
, Datum:
21.03.2024 12:51
Het zal lastiger worden om dezelfde leeftijdgenoten te vinden maar ik denk dat jullie dan het beste kunnen gaan richting wat toeristische gebieden waar je veel sportieve dingen kunt doen. Ik denk dan de Gard, Ardèche en bij zee waar surfmogelijkheden zijn zoals misschien Biaritz. Misschien vreemd maar soms kom op de juist eenvoudige campings juist wel die leeftijdsgenoten tegen.
Succes met jullie zoektocht.
Geplaatst door: J
, Datum:
22.03.2024 11:02
In de Alpen, eenvoudige goedbezochte camping aan meertje en rivier gelegen.
Bezoekers zijn zeer divers, jong en oud, verschillende nationaliteiten.
Camping Iscles du Lac in Eygliers.
Geplaatst door: J
, Datum:
22.03.2024 11:04
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
22.03.2024 13:35