Geplaatst door: Marcel
, Datum:
18.02.2024 11:05
Hallo.
Wellicht is dit niet de site om deze vraag te stellen.
Echter kan ik op andere sites niet deze vraag stellen, daarom probeer ik het hier.
-Zijn er mensen die op de camping de koelkast op gas gebruiken, en wat is jullie ervaring.
-Hoeveel kg gas gebruiken jullie in een week voor de koelkast. Koelkast standaard aanrecht koelkast.
mvg Marcel
Geplaatst door: Johann
, Datum:
18.02.2024 13:24
Een 12V absorptie koelkast verbruikt ongeveer 10 Ampère- en 6 gram gas per uur. De rest kan je uitrekenen.
Geplaatst door: AstridG
, Datum:
19.02.2024 10:34
Onze koelkast gebruikt volgens het instructieboekje max 250 gr/ 24 uur. Iets soortgelijks vond ik ook op de site bynomads.nl:
De absorptie koelkast werkt bij off grid kamperen dan ook het beste op gas. Het gemiddelde gasverbruik van een absorptie koelkast ligt tussen de 8-12 gram per uur, wat neerkomt op ongeveer 240 gram per dag. Het gasverbruik kan echter variëren, afhankelijk van de omgevingstemperatuur, de capaciteit van de koelkast en de frequentie waarmee de deur wordt geopend en gesloten.
Als je het zeker wil weten zoek dan het merk en type van je koelkast op en ga op zoek naar een gebruikershandleiding, daar kan je het vast in vinden.
Geplaatst door: Marcel
, Datum:
20.02.2024 19:51
Oke, bedankt voor jullie info.