Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
14.02.2024 19:24
Herkend iemand dit? Heb al 2 x een voor mij onbekend mailadres in de blauwe balk bovenaan dit forum gehad. Ik log dan maar uit en opnieuw in en dan is het weer normaal. Heb na de eerste keer contact gehad met de webmaster maar die weet ook niet hoe dat komt.
Geplaatst door: Rob
, Datum:
14.02.2024 22:23
Is je inlog-email-adres laatst gewijzigd ?
Heb je al eens de cookies weggegooid van deze site:
1. Website camping-frankrijk.nl afsluiten
2. Geschiedenis plus cookies van deze site weggooien
3. Website camping-frankrijk.nl opnieuw openen
, Datum:
14.02.2024 22:39
Bedankt Rob , kijken of het helpt.
Geplaatst door: JanMat
, Datum:
16.02.2024 16:16
"Geschiedenis plus cookies van deze site weggooien". Kan en wil iemand mij dat in "Jip- en Janneketaal" aangeven hoe dat moet. Heb geen idee.
Geplaatst door: Vakantie
, Datum:
16.02.2024 21:38
in je browser rechts boven op de 3 puntjes klikken, ga naar instellingen, dan in linker kolom klik cookies beheren. Succes
, Datum:
16.02.2024 21:38
Ik weet niet of ik het goed gedaan heb, ik heb een Iphone en Ipad.
Ga in instellingen naar safari scroll omlaag naar wis geschiedenis en website data
Als het anders moet dan hoor ik het ook graag
, Datum:
16.02.2024 21:54
Geplaatst door: Rob
, Datum:
17.02.2024 11:28
Periodiek (= wekelijks) wis ik alle geschiedenis en cookies van mijn browser. Ik schrik altijd van de hoeveelheid rommel die zo'n browser voor zijn kiezen krijgt.
Ik draai Chrome op een tablet, en daar gaat dat als volgt:
1. Open een nieuw tabblad: klik op plusje naast de reeds geopende tabbladen.
2. Op het menu: drie puntjes rechtsboven.
3. Selecteer "Gechiedenis".
4. Selecteer "Browse gegevens wissen".
5. Er komt een selectiemenu waarin je de verzamelde rommel kan aanvinken per categorie. Ik vink ze zelf altijd allemaal aan.
6. Druk op "Gegevens wissen".
7. LET OP: Er komt nu een opmerking dat sommige cookies interessant zijn om te bewaren. Je ziet een lijst met sites die cookies van je hebben. Ik vink alleen de rommel aan, de rest houd ik. Wat je meestal wilt bewaren zijn de cookies van online kranten, je zorgverzekering etc. Deze voor jou belangrijke sites selecteer je dus UIT. Die van camping-frankrijk kan nu weg, dus die houd je geselecteerd.
8. Druk op "Wissen". Bij bij duurt het ongeveer een minuutje totdat de gegevens gewist zijn.
Als ik nu opnieuw camping-frankrijk open, moet ik mijn naam en emailadres opnieuw invullen als ik een reactie plaats.
Je bestaande tabbladen die je reeds geopend had blijven gewoon open.
Geplaatst door: JanMat
, Datum:
18.02.2024 10:19
Dank voor het reageren. Ga aan de slag.