De perfecte camping op Ile de Re?
Geplaatst door: ® jeroen.s.vanark
, Datum:
11.02.2024 16:31
Hallo, wij een gezin van 4, ouders en twee zonen van 10 en 12 willen dit jaar heel graag op vakantie naar Ile de Re.
Nu vind ik het heel lastig om een leuke camping te vinden. Wij zoeken niet al te grote gemoedelijke camping met evt. een zwembad en panna veldje. Plekken met ruimte voor een vouwwagen en bijzet tent. En schoon sanitair. Redelijk dichtbij de zee zou fijn zijn. Graag een mooie mix van staanplaatsen en verhuur. Wie heeft de ultime tip
Alvast bedankt, mvg Jeroen
Geplaatst door: Jan
, Datum:
11.02.2024 21:26
Camping la Granitiere is een fijne camping met een mooi zwembad die overkapt kan worden.
Reserveren is wel nodig en neem vooral fietsen mee. Mooie stranden bij Le Bois Plage en Re. Grote Intermarche in st Martin de Re
Geplaatst door: Norah
, Datum:
11.02.2024 21:33
Geplaatst door: ® Elfriede
, Datum:
11.02.2024 22:32
Nog een campingtip
Camping La Côte Sauvage - Ill de Re ???
Rue de la Foret
17590 - Saint Clement des Baleines
Frankrijk
Departement: Charente-Maritime
contact@tohapi.fr
Tel: +33 430633850 / +33 430011513
Aantal plaatsen: 295 / Hoogte: 1 m
Afstand vanaf Utrecht:975 km,
waarvan 907 km snelweg.
Geplaatst door: Liz
, Datum:
12.02.2024 15:39
Misschien is Huttopia les Chardons Blues op Ile de Re iets voor jullie. Zou niet te lang wachten met beslissen want in augustus (weet niet wanneer jullie gaan) zit deze en menig ander al vol.
Geplaatst door: Jaapj2
, Datum:
12.02.2024 17:18
Beste Jeroen,
Ik heb camping Essi al jaren ( met nog een 250 favouriten) op mijn lijstje staan. Deze camping ligt kort aan zee en het sanitair scoort goed. Maar ja, we zijn er nog nooit geweest. Misschien is het wat.
Groet, Jaap
Geplaatst door: ® MarkM
, Datum:
14.02.2024 15:35
Camping Les Baleines: Gelegen aan de rand van het eiland, vlakbij de vuurtoren van Les Baleines. Er zijn plaatsen voor een vouwwagen en een bijzettent, evenals badkamers. De camping beschikt over een zwembad. We zijn hier op vakantie geweest, ik raad het ten zeerste aan.
andere goede opties:
Camping Le Cormoran: Gelegen vlakbij het strand, er is een zwembad en sportvelden.
Camping Les Grenettes Er is een zwembad en sportvelden, vlakbij zee, Les Grenettes heeft plaatsen voor tenten en schoon sanitair.
Camping Les Varennes: Dichter bij het centrum van het eiland gelegen, beschikt de camping over een zwembad en mogelijkheden voor diverse buitenactiviteiten, waaronder tentplaatsen