rcn domaine de la noguiere
Geplaatst door: cees
, Datum:
10.01.2024 07:01
hoi
wij willen net als patrick ook naar deze camping in mei
wat zijn de mooiste plaatsen zonder privé sanitair
staat de camping vol in mei moet ik dan reserveren of lukt het zo ook nog
weet iemand de tol kosten naar le muy met de caravan
en patrick misschien tot ziens op de camping 😉
fijne vakantie allemaal alvast
Geplaatst door: MAB
, Datum:
10.01.2024 15:08
Tolkosten: naar site viamichelin en bij route opgeven met caravan
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
10.01.2024 17:20
Geplaatst door: Corsa
, Datum:
26.01.2024 13:01
Hoeveel amp hebben ze op de plaatsen zonder privé sanitair
En wat zijn de mooiste plaatsen
Graag antw via de site
Cees en Patrick kregen ook niet zoveel antwoorden
Of wordt deze camping minder bezocht in mei ?
Grtz
Geplaatst door: ® Annette
, Datum:
26.01.2024 19:26
Waarom krijg ik het gevoel dat Cees, Patrick en Corsa dezelfde personen zijn.
Corsa heeft inmiddels wel de hoofdletters gevonden maar de punten blijft blijkbaar lastig.
Maar Cees, Patrick en/of Corsa als je even zoekt dan zie je dat plaatsen zonder privé sanitair 10 ampere hebben, wat ik tenminste kon vinden.
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
28.01.2024 20:52
Geplaatst door: cor
, Datum:
17.02.2024 07:03
Hallo,
Vraagje heeft er iemand foto’s van plaats 184,of is er iemand bekend met deze plaats?
Op hun site kan ik de plaats redelijk zien maar ik ben benieuwd wat betreft de zon en grote
Geplaatst door: ® Ineke
, Datum:
17.02.2024 13:54
Miss heb je iets aan de satellietfoto of Google earth
Geplaatst door: Saskia4
, Datum:
17.02.2024 17:27
Leuke plek met veel zon de hele dag. We zijn er 7 keer in de meivakantie geweest. Ik zou daar wel willen staan met onze tent en tarp.
Geplaatst door: cor
, Datum:
18.02.2024 16:20
hoi saskia
Als je al 7 x bent geweest,heb je misschien ook wat foto’s van de plaats ?
En wat vindt je van deze camping voor/tegen
En in de omgeving nog tips
gr
Geplaatst door: Saskia4
, Datum:
18.02.2024 21:04
Heb helaas geen foto’s vd plek. We huurden altijd een mobilehome vd camping. In de weken vd meivakantie was de bezetting altijd goed. Er stonden altijd een aantal “ouderen” die een vaste plaats met hun caravan hadden, heel het seizoen, ook al in mei. Afgelopen jaren was dat minder. Door oa ziekte en overlijden.
Camping zagen we wat veranderen in al die jaren. Er is een deel met vaste huisjes, die zouden eerst weg, maar ging toch niet door.
De omgeving is erg leuk! Ook voor dagjes uit. Bv naar Saint Tropez, Monaco of Nice. Strand op kleine 20 minuten rijden in Frejus. Le Muy zelf is ook een leuke plaats, met grootste markt vd Var.
Heb je nog meer vragen, je kunt me ook mailen.
Oja, ook in de meivakantie vaak al heerlijk weer overdag. In de zomer hebben we er nooit gekampeerd dus daar weet ik niks over.
Geplaatst door: Nika
, Datum:
11.03.2024 20:50
Vorig jaar waren wij 6 dagen op deze camping. Persoonlijk vond ik de camping behoorlijk massaal, met name bij het zwembad. Een lauw warme bak water, waar het hutje mutje vol was. Helaas hele dag bedjes bezet met handdoeken zonder mensen, terwijl er veel mensen op de grond moesten zitten, er werd niks aan gedaan.
De zee is nog wel een klein half uurtje rijden. De temperatuur tussen camping en zee, was bij ons 10 graden verschil. Geen zuchtje wind op deze camping toen. Zorg echt dat je een ( deels) schaduwplek boekt. Dit kun je bekijken als je op de interactieve plattegrond de beschikbare plekken aanklikt.
De mooiste plekken vonden wij rechts achter het sanitair gebouw 1. Deze plekken zijn allemaal ruim en vooral, het is er veel rustiger.
Restaurant is top, heerlijke ambiance. Aardige dorpjes met markten in de nabijheid. Fréjus met vuurwerk bij t strand s avonds, ook regelmatig in de zomer, een aanrader.
Het sanitair is wel echt ondermaats, zeker voor de prijs die je ervoor betaald. Met jonge kinderen haast niet te doen, omdat de temperatuur bij douchen varieert toch bijna kokend heet, naar steenkoud.