Geplaatst door: Sandra
, Datum:
02.01.2024 12:26
Hallo lezers,
Ook wij zijn bezig met het uitzoeken en hopelijk reserveren van een camping. De campings waar onze keuze nu op is gevallen zijn Du Brec en Les Eygas. Wij zijn tentkampeerders en reizen met onze 13 jarige zoon. We hebben alle beschikbare recensies gelezen en komen er niet helemaal uit. Wie kent beide campings en kan ons adviseren? Alvast bedankt.
Groetjes Sandra
Geplaatst door: Rob
, Datum:
02.01.2024 22:42
Ik weet niet hoever ze uit elkaar liggen, maar is allebei 1 week of 2 weken geen optie ? Hoef je ook niet te kiezen.
Overigens: ik ken ze geen van beide.
, Datum:
03.01.2024 10:00
Hoi Rob,
We willen net geen 3 weken op 1 camping verblijven.
Ik denk dat beide campings voldoen aan onze wensen en we niet fout kunnen kiezen maar ik hoop op een doorslaggevende reactie van een van de lezers.
Geplaatst door: Ina2
, Datum:
03.01.2024 11:38
Sandra, Les Eygas ken ik niet, wel de omgeving. Daar is voor een sportieve jongen heel veel te beleven..... Du Brec ken ik wel, leuke RUSTIGE camping en een lekker meertje waar je lekker in kunt zwemmen, suppen etc.....veel te zien in de omgeving en het zal dus aan leeftijdgenoten liggen of hij zich daar 3 weken kan vermaken.
, Datum:
08.01.2024 19:16
Dank je Ina. We hebben net gereserveerd voor Du Brec. Lijkt ons een prachtige camping.
Geplaatst door: ® Gerrit5
, Datum:
19.01.2024 20:21
Du Brec ga je geen spijt van krijgen, simpele maar o zo fijne camping in een prachtig gebied....
Geplaatst door: ® Elise
, Datum:
06.03.2024 08:24
Hoi allen,
Ik reageer even op dit topic.. Wij hebben gisteren geboekt voor du Brec. We kamperen met een grote vouwwagen. Mochten we een plaats kunnen kiezen, hebben jullie dan tips qua grote of mooie plaatsen? Ik lees ook af en toe in reacties over stank van de septitank, dus misschien beter niet te dicht bij sanitair?
Heel veel zin in, deze omgeving is nog vrij nieuw voor ons. Verdon is het dichtst bij waar we geweest zijn, verder altijd Franse Alpen en hoger in Frankrijk gekampeerd.. Mooie (wandel- en zwem-) tips zijn welkom!
Bedankt alvast!
Geplaatst door: Maartje
, Datum:
07.03.2024 20:07
Ha @Elise. Wij gaan ook. Wanneer gaan jullie? Wij hebben gewoon onze wensen aangegeven bij het boeken. En daar zal rekening mee worden gehouden.
Geplaatst door: ® Gerrit5
, Datum:
10.03.2024 13:40
Hoi Elise, de plaatsen 70 69 68 en zijn grote plaatsen,
Geplaatst door: ® Elise
, Datum:
11.03.2024 06:55
Dankjewel Gerrit!
@Maartje, wij hopen te gaan van 6-19 juli, met 3 kids van 13, 11 en 9 jaar.
Geplaatst door: Bemk
, Datum:
30.03.2024 08:59
Ik ben toch even benieuwd; Zijn er inmiddels al meer mensen die geboekt hebben bij Du Brec? Wij hebben gereserveerd voor 29/07 - 12/08 en zijn er met dochter (16) en zoon (14)
, Datum:
02.05.2024 20:37
Hoi, ook wij gaan naar Du Brec met een zoon van 13. Wij hebben gereserveerd van 29/7 tm 16/8. Fijn om te weten dat er iig 1 leeftijdsgenoot is voor onze zoon.
Ook wij hebben onze wensen doorgeven al ben ik nu wel heel benieuwd welke plek we toegewezen hebben gekregen.
Groet Sandra
Geplaatst door: Bemk
, Datum:
20.05.2024 16:32
Ja wij vinden het toch ook wel fijn om te lezen dat er in ieder geval 1 leeftijdsgenoot is. Hopelijk zijn er wel wat meer ;-) We hebben nog nooit zo'n kleine en relatief simpele camping geboekt. Meestal hadden we toch wel zwembad én rivier of zee. En iets van animatie (of avond muziek voor ons). Ben dus heel benieuwd! Inmiddels nog anderen die zich aansluiten bij Sandra en ons en ook naar Du Brec gaan? :D
, Datum:
20.05.2024 20:16
Wij hebben altijd kleine campings met weinig tot geen animatie en hebben altijd nog gezien dat de kinderen zich met elkaar vermaken. Is elk jaar weer spannend of de aansluiting er is. Is voor ons wel de 1e keer zonder zwembad.
Ja, wie gaat er nog meer naar Du Brec?
Geplaatst door: boudewijn
, Datum:
21.05.2024 08:56
Du Brec is een hele goede keuze en onze kinderen hebben er altijd aansluiting gehad met leeftijdsgenoten. Vooral tussen de 10 en 18 jaar genoeg leeftijdsgenoten. Vorige jaar was het in onze eerste week (half Juli) nog wel heel rustig op de camping. Wij gaan meestal om het jaar naar Du Brec, dit jaar hebben we voor een andere camping in een ander gebied gekozen.
, Datum:
22.05.2024 14:52
Fijn te horen Boudewijn. Alvast een fijne vakantie. Ben wel benieuwd welke camping jullie dit jaar gaan bezoeken.
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
22.05.2024 20:24
Ik zou nooit 3 weken op 1 camping blijven. Er is altijd wel iets wat minder is en het is leuk 2 omgevingen af te wisselen. Vinden wij. Bijvoorbeeld 1 week aan zee, 1 week in de bergen en de 3e week twee keer is dan op de heen en terugreis een paar dagen overnachten. Zo haal je meer uit je vakantie (vinden wij). Maar kan mij ook andere keuzes voorstellen, bijvoorbeeld maximaal 2 campings omdat het opzetten en afbreken ook weer gedoe is.
, Datum:
22.05.2024 21:39
Ik zelf moet er niet aan denken om elke week te moeten verkassen. En dus 3 x je tent te moeten afbreken en opbouwen. Wij doen dit al jaren zo en elk jaar bevalt het weer goed. Het geeft ons rust. Zo haalt iedereen iets anders uit zijn of haar vakantie.