Geplaatst door: patrick
, Datum:
01.01.2024 17:02
hoi forum gangers
vraagie wij willen naar de cote (rcn domaine de la noguiere)
zijn er dan genoeg mensen op de camping
we wil bv de hele maand mei gaan
en hoe is het weer dan bv koud of aangenaam
wat is mooie plaats met de caravan
gr
Geplaatst door: Ivop
, Datum:
01.01.2024 17:17
Geplaatst door: cees
, Datum:
01.01.2024 17:42
Vlgs mij cote da azure
de camoing is in de buurt van fresjus ik dacht le muy ?
Geplaatst door: Marike
, Datum:
01.01.2024 19:57
Over het algemeen heb je aan de cote d’Azur het meeste kans op goed weer. In mei is het nog wel rustig. Hoe verder je richting juni gaat of in juni hoe meer er te beleven is en de kans op goed weer groter wordt.
De camping die je noemt is een mooie en leuke camping en gewild bij Nederlanders.
Geplaatst door: Wijsneus
, Datum:
02.01.2024 08:31
Hoeveel is genoeg?
Genoeg mensen is geen heel duidelijk begrip. Ik vind het prima als maar één op de tien plekken bezet is, kan voor jou anders zijn.
En wat is aangenaam? Waar ligt die camping? Dat ga ik echt niet eerst googelen om antwoord te kunnen geven.
Wie goede vragen stelt kan betere antwoorden tegemoet zien.
Geplaatst door: conny
, Datum:
02.01.2024 15:35
Voor de meivakantie en de periode Hemelvaart/Pinksteren zou ik toch maar reserveren.
Geplaatst door: JanMat
, Datum:
02.01.2024 19:59
Wijsneus doet zijn naam wel eer aan.
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
04.01.2024 16:05
ik heb domaine de la noguiere wel eens proberen te boeken voor de meivakantie en dan zat deze aardig vol (huuraccomodaties)
Werd ook vaak genoemd als "meivakantie optie" Of de rest van de maand er genoeg mensen zijn; geen idee. Zal wel meevallen.
Geplaatst door: Saskia4
, Datum:
04.01.2024 17:41
Wij hebben 7 keer in de meivakantie op deze camping een mobile home gehuurd met onze jongens. Soms laatste week april en 1e week mei, soms 1e 2 weken van mei. Dan is de bezetting vd huuraccomodaties goed. Er stond een keer een (ouderen) caravanclub met ongeveer 20 tourcaravans. Ook zijn er wel mensen die er in de maand mei of langer staan met tourcaravan. De 3 weken meivakantie (vakantiespreiding) zijn dus goed bezet, de rest van de maand verwacht ik echt minder bezetting. Bel anders naar Rcn, ze staan je in het Nederlands te woord.
De camping is, in elk geval in de meivakantie, een aanrader! Oja, overdag lekker weer, 20-25 graden, vroege ochtend/avonden/nacht fris. Leuk gebied ook, genoeg te zien. Le Muy ook leuk plaatsje.