Hi. Wij twijfelen tussen Les trois vallees en Le Pre Lombard, beiden in de Arriege. Na een jaar Spanje zijn we vorig jaar weer naar een Yelloh Village camping geweest in de Jura. Het jaar voor Spanje zijn we naar Les Rivages geweest, ook van Yelloh Villages. Dit bevalt de kinderen (15 en 16) heel goed. En daardoor ons ook :-)Maar we willen wel wat te doen hebben in de omgeving en deze campings liggen in een prachtige omgeving. Ik ben erg gecharmeerd van Le Pre Lombard, maar ik lees veel Franse kinderen. Geen drama natuurlijk maar om het lekker makkelijk te maken zou het fijn zijn als er Nederlandse kinderen zijn. Het leuke vind ik ook dat we vanaf deze camping een dagje Barcelona en Toulouse kunnen doen. Iemand ervaring met deze campings en die ons kan adviseren qua onze kinderen? Alvast bedankt!
Hallo Ilja, wij zijn de afgelopen 2 jaar op Le Pre Lombard geweest. Juist de jeugd ( 14 en 16 ) wilde terug naar Le Pre Lombard. Op de camping is het niet zo'n grote Nederlandse enclave maar juist daardoor zocht de Nederlandse jeugd elkaar 's avonds juist op. Bij de bar en animatie gedeelte. Voetballen tegen de Franse jeugd was een vast iets iedere avond.
Alles is perfect geregeld op Lombard. Goed restaurant, gezellige bar, iedere avond animatie ( voor bij de camping en om 23:00 uur is het stil), heerlijk zwembad complex met bar gedeelte. Perfect sanitair.
Frederique op de receptie spreekt Nederlands, erg handig. Supermarkt ( intermarche) op loopafstand. De omgeving is prachtig en er is veel te doen. ( grotten, paragliden, hiken, kanoeen, markt, klimmen, dagje Montbel ( meer) etc. Andora ligt op 45 minuten rijden. Wij hebben er in ieder geval 2 prachtige vakanties gehad.
Hi Kokkie. Dank voor je uitgebreide reactie. Had ik net even nodig om mij over de streep heen te trekken :-) Ik heb gisteren geboekt en we kijken er erg naar uit. Zeker de omgeving lijkt mij fantastisch en we willen zeker Andorra aandoen en willen ook tijdens het verblijf voor een nachtje een hotel in Barcelona boeken.
Nogmaals bedankt!