Campings ,dus GEEN verhuur Hele jaar open
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
26.12.2023 15:15
Op de zoek kaart hier staan genoeg vermeldingen
Het hele jaar open 365 , in te stellen als filter
Echter vaak geld dat alleen voor de verhuur, niet voor het camping gedeelte
En ook dan kloppen de data totaal niet
En niet alleen dat ze bv de rond kerst en nieuwjaar 14 dagen gesloten zijn
Maar bij zeer veel gaat de opening pas in Maart of zelfs April in
Hier heb je als caravaner niks aan in Januarie/Februarie
Zeker als de info helemaal niet klopt !!
Zou leuk zijn als deze info beter werd bij gewerkt en aangepast
Nu is het totaal onbetrouwbaar
Geplaatst door: marian
, Datum:
26.12.2023 20:03
De camping is dus wel open, maar enkel voor bv verhuur of campers. Het zorgt in elk geval dat je zoekfunctie al heel erg veel kleiner wordt, het is toch geen moeite om daarna zelf te kijken of dit voor alles geldt of enkel voor verhuur. Het is anders een onbegonnen opdracht. Wie zou dat dan moeten doen, voor elke camping helemaal uitzoeken? Voor je hobby is het toch niet erg om zelf wat werk te verrichten? Het is al heel fijn dat er al een soort filter op zit. Volgens mij vraag je iets wat bijna onmogelijk is. Bovendien veranderen campings soms spontaan de regels, als ze zelf even wat weken rust willen of een wintersportvakantie.
, Datum:
26.12.2023 20:18
Nee
Het bestand klopt al lang niet meer
Campings , welke staan aangegeven open te zijn
Zijn dit dus gewoon niet meer en daar kom je achter als je goed zoekt
Wat we dus al zo,n 40 jaar doen !
En is het een chaletpark , dan is het dus geen camping
Een camping is voor tent/caravan/camper of ander verplaatsbaar onderkomen
Anders is het een hotel de plein air, of een b&b ,chambre de hòte
En dat heeft niks met camping meer van doen
Zeker als je al helemaal geen plaats hebt voor de eerder genoemde reizigers
Geplaatst door: ® Irene1
, Datum:
26.12.2023 21:31
Helemaal eens met Marian.
Ik gebruik naast deze site ook volop de app van Archie. Ook onbegonnen werk om up-to-date te houden. Zie ik een wijziging, dan geef ik die door. Het lijkt me dat Johan dat hier ook fijn vindt. Labrador, ik voorzie een leuke klus voor de komende tijd ;-)
, Datum:
26.12.2023 21:41
😉 met Archie onderhouden we dan al een jaren lang contact
Reeds voor de app ivm poi aanpassingen ed
Mn voor Frankrijk
Geplaatst door: ® Irene1
, Datum:
26.12.2023 21:59
Doe je best dan ook voor hier ;-)
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
26.12.2023 22:35
Lijkt mij dus een logische conclusie... als je je er aan ergert en je hebt ook nog eens de beschikking over bijgewerkte informatie (al dan niet achteraf), hoe moeilijk is het dan om die info door te spelen aan de beheerders van de site? Iedereen blij, toch?
, Datum:
27.12.2023 10:06
Archie , en anderen deden aan hobby werk
Nu nog steeds waardoor er sinds het verdwijnen vd poi site
Nu een kleine vergoeding word gevraagd voor de app
Deze site hangt van camping reclame,s aan elkaar
Dat deze campings dan ook zelf hun sluitings data door geven
En dat bij houden cq aanpassen is niet aan de lezers
Je hebt een info site
Laat de info dan ook correct zijn
Geplaatst door: Claudia23
, Datum:
27.12.2023 10:17
Sorry Labrador, maar ik vind je berichten iets te scherp uit de bocht komen.
Het is de toon die de muziek maakt in de berichten die je hier post. Ik zou zeggen succes met het zoeken naar wel de juiste informatie (direct de campings mailen werkt dan het allerbeste, maar wellicht teveel moeite?)
Geplaatst door: ® Elfriede1
, Datum:
27.12.2023 11:18
Je zou een punt hebben als je voor het bezoeken van deze website geld moet betalen, dan mag je, zoals dat in juridische taal heet, een deugdelijke tegenprestatie verwachten.
Deze website is voor bezoekers gratis en voorziet heel veel mensen van behoorlijk deugdelijke en redelijk actuele campinginformatie.
Dat er inkomsten worden gegenereerd uit reclames is logisch. Voor niets gaat de zon op, zelfs de Franse zon niet.
Ik ben in ieder geval erg blij met camping- Frankrijk.
Geplaatst door: marian
, Datum:
27.12.2023 13:14
@Claudia, precies dat. Bijna eisend, terwijl het enkel een gratis service is door Frankrijk liefhebbers. Ben ook blij met deze site. Het is heel normaal dat je via een zoekfunctie iets zoekt, en dan alsnog zelf verder uitzoekt en filtert. Labrador, veel plezier met je zoektocht. De toon, de frustratie en verbolgen reageren als iets niet klopt zegt niks over dit forum, maar alles over jou. Sterkte. ( ik merk echt dat dit bij mij zo verkeerd valt, sorry daarvoor)
Geplaatst door: ® S@ndra
, Datum:
27.12.2023 13:27
Het is net als in reallife, als je ergens ontbreken over bent zoek je je heil elders. De site is gratis dus je hebt weinig te eisen. En je hebt al zeker geen recht op zo'n grote mond.
Geplaatst door: La
, Datum:
27.12.2023 16:36
Juist om dat ik uit zoek ,Uit filter
Kom je achter het te kort schieten van de info
Don,t shoot de messenger welke hier op wijst
De gehele overwinter vloot zoekt veel naar deze info
En als er staat ,365 ,open en het klopt iedere x niet
Dan heb je dus niks aan de info
Vandaar in dat ik ook altijd het advies geef
Buiten het zomer seizoen , ALTIJD voor af bellen
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
27.12.2023 17:09
Ik denk dat 95% of meer van de bezoekers hier alleen kamperen tussen pakweg april en oktober. Daarom is er niet veel aanbod is aan correcte of te corrigeren informatie over de openingstijden buiten het seizoen. Degenen die deze informatie wel hebben kunnen die aanleveren bij de beheerders van deze site. Alleen kun je dat niet eisen en al helemaal niet van de beheerders dat ze het hele jaar door voor duizenden campings gaan controleren of de informatie 100% juist is. Soms moet je gewoon zelf aan de slag, zoals je aangeeft door zelf verder te googlen of te bellen naar de camping. Ik had laatst hetzelfde voor een chambre d´hote boeken voor onderweg. De bekende boekingssite booking gaf een mooi aanbod, maar wij wilden een accommodatie waar je eerder mag aankomen dan 17 uur, wat ik namelijk veel te laat vindt (sowieso) en ons niet uit kwam qua geschatte afstand naar die plek. De enige mogelijkheid is de accommodaties allemaal aanklikken (waren er een stuk of 10-15) om te kijken wat het reglement is. En toen alsnog een leuke plek gevonden waar 15 uur de standaard aankomsttijd is. Soms kijk ik ook eerst op meerdere sites naar de meningen of andere foto's voordat ik iets boek. Ik vind dat helemaal niet erg en onderdeel van de voorpret.
Geplaatst door: ® Janeway
, Datum:
03.01.2024 15:30
@labrador.. Als je je ergert start je toch gewoon zelf een site op.. Eens kijken hoe lang je site kan draaien zonder reclame. De servers moeten ook betaald worden. Je mag al blij zijn dat je hier gratis mag kijken zonder een vaag lidmaatschap.. En je zegt over de juiste info te beschikken.. Help dan een ander en stuur het door. Maar nee dat hou je liever voor je zelf.. Best egoïstisch vind je niet.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
05.01.2024 00:19
Het is heel lastig om openingsdata goed bij te houden. Campings wijzigen deze informatie frequent. Daarom is het altijd verstandig om nog contact met de camping op te nemen of ze inderdaad open zijn voor kampeerders. Het filtert er een heel groot aantal campings uit die niet open zijn, dat is in elk geval een begin.
Kijk ook even bij de link van onze partner CampingFrance.com
Geplaatst door: ® jetje
, Datum:
05.01.2024 11:31
Beste Johan.
Jullie doen je uiterste best en ben zeer blij met alle informatie die ik hier kan vinden. En evt een beetje zelf na checken kan nooit geen kwaad. Dank jullie zeer hartelijk voor jullie inzet.
, Datum:
05.01.2024 14:29
Natuurlijk doen ze hier hun best👍
Onderstaande.schreef ik hier boven ook ergens
Vandaar in dat ik ook altijd het advies geef
Buiten het zomer seizoen , ALTIJD voor af bellen
Maar het blijft frustrerend dat als er staat , 365 dagen open
Dit alleen geldig is voor de verhuur,
Kwam er 1 tegen ,kampeer middellen alleen juli/aug
Daar heeft een kampeerder dus zeer weinig aan
Je zoekt naar camping info , vind deze , en dan klopt deze niet
En het is dacht ik toch CAMPING Frankrijk , niet HOTEL de plein air (hutjes verhuur) Frankrijk
Geplaatst door: Janeway
, Datum:
06.01.2024 17:04
Labrador. Je begon zo goed.. Maar toen begon je weer opnieuw met mopperen.. nogmaals heb jij vernieuwde info deel die dan. Maar nee het enige wat je doet is boos worden omdat de info niet klopt met jouw info.. Begin dan zelf een site.. dat kan he.. op het www mag je gewoon zelf dingen verzinnen. Succes
, Datum:
06.01.2024 19:29
Je snapt het dus echt niet
Of je wil het snappen