Geplaatst door: Marcel
, Datum:
24.12.2023 11:39
Hallo.
Ik wilde vragen of er veel mensen zijn die een koelkast huren tijdens hun verblijf op de Camping.
Is een bedrag van ± €100.- niet te veel voor 14 dagen.
Wat is jullie ervaring.
We gaan naar zuid Frankrijk en hebben zelf een kist die tot -15 kan en een caravan koelkast die het aankan met 30° maar dan heb je het ook gehad.
We zijn met tweeën.
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
24.12.2023 12:20
Als je met z,n 2 en niet genoeg hebt
Aan 2 camping koelkasten
Doe je iets verkeerd
Geplaatst door: scg
, Datum:
24.12.2023 13:15
Wij huurden ook wel eens een kk op een camping. Meestal betaalden we rond de €35 per week, dus €70 per 2 weken. Maar goed, alles wordt duurder en beter duur dan niet te krijgen, zeg ik dan altijd. En die paar tientjes wegen niet op tegen het gemak.
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
24.12.2023 23:05
Wij hebben in het begin (inmiddels zo'n 15 jaar geleden) met de vouwwagen een paar keer een koelkast gehuurd op een camping tegen vaak €5 / dag. Dat deden we destijds vooral vanwege onze (kleine) kinderen. Toen we na een paar jaar overstapten op een caravan heb ik een smal 2e hands koelkastje gekocht voor €75 en was daarmee in één jaar uit de kosten. Later een keer omgeruild voor een smal iets hoger model met een groot vriesvak, om niet afhankelijk te zijn van de prijzige ijsjes van de winkel. Maar... wij zijn tot op heden nog altijd met 4. De dingen die we wel koel(er) willen hebben, maar niet koud bewaard hoeven te worden doen wij in de caravankoelkast, die bij ons met hoge temperaturen ook niet optimaal werkt. Alles wat koud bewaard moet blijven gaat in de grote koelkast in de voortent.
€ 100 voor 2 weken is mogelijk iets aan de hoge kant (ik ken de huidige huurprijzen niet meer), anderzijds je hoeft de koelkast onderweg niet mee te nemen,
Geplaatst door: Claudia23
, Datum:
27.12.2023 10:12
Het zal persoonlijk zijn, maar ik wil gerust 150 euro betalen om een koelkast tot mijn beschikking te hebben.
Het gemak wat je ermee hebt en de ellende die je niet hebt van het meeslepen van een eigen ;)
Geplaatst door: ® S@ndra
, Datum:
27.12.2023 11:48
Als je om de hoek terecht kunt voor boodschappen is het misschien onzin als je al zelf iets van een koelkast hebt.
Het jaar dat we met drie pubers mee op 20 minuten van de dichtstbijzijnde winkel zaten vond ik het het geld dubbel en dwars waard om er één te huren.
Nu we nog maar samen gaan doen we om de dag of elke dag wat boodschappen en hebben we genoeg aan onze Mobicool.