campings voor de terugweg vanuit Lourmarin
Geplaatst door: ® Marijke7
, Datum:
20.12.2023 22:39
We hebben al voor de heenweg geboekt bij Dijon 3 dg
daarna voor 10 dg in het Prachtige Lourmarin , nu nog de terug reis,
voor ons is dat 1200 km terug naar Gelderland , we willen daar 2 keer 3dg over doen ,
ben al veel aan het rond kijken ,maar kom er even niet uit , Colmar , Versailles en het meer van Annecy hebben we al
meerdere keren gehad , we zoeken met zwembad en op een paar kilometer afstand van een leuke stad of dorp, om naar een restaurant
of terras te gaan , we reizen met ons twee , huisdieren blijven thuis, graag heel veel tips en ideeën , kan ik nog heerlijk verder x
Geplaatst door: ® Noren-63
, Datum:
21.12.2023 12:32
Ook wij zijn geregeld in Lourmarin geweest vanuit Gelderland. Zowel voor de heen- als terugweg zijn Meursault en Cluny mooie dorpjes.
Met eigen kampeermiddel zou ik (m.n. in het hoogseizoen) niet zo gauw kiezen voor de camping in Meursault (veel verhuur&veel jonge kinderen), maar het dorp ligt op loopafstand en biedt ruime keus aan terrasjes, restaurants èn een heerlijke bakker/patisserie.
Camping St.Vital in Cluny ligt prachtig, op 10 minuten lopen van het dorp.
Restaurant-tips net voor/buiten Cluny: Hôtel-Restaurant de l'Abbaye (bourgy-thai, erg lekker) en Le Pain sur la Table. Google maar eens;).
Op beide campings zijn accommodaties te huur, St.Vital ligt naast het gemeentezwembad, camping Meursault heeft een eigen zwembadJE.
Geplaatst door: ® irenem
, Datum:
21.12.2023 12:37
Misschien camping de Boyse in Champagnole, Jura. Camping ligt lekker rustig. Op loopafstand het stadje Champagnole waar je met een mooie wandeling langs de rivier heen kunt.
Bakker service was er altijd. Restaurant ook.
Geplaatst door: ® Marijke7
, Datum:
21.12.2023 16:06
Bedankt alvast voor de ook zo fijne restaurants tips !
ik was vergeten te vermelden dat we met onze eigen Kip onderweg zijn :)
Geplaatst door: Cornelis
, Datum:
21.12.2023 17:05
Misschien de camping in Beaune? Camping Les Cent Vignes. Beaune is een mooie stad met heel veel restaurants, het prachtige oude ziekenhuis en ook op de camping kon je, toen wij er waren erg lekker eten. Naar het centrum van Beaune is het vanaf de camping makkelijk te lopen.