Geplaatst door: Rietjeroetje
, Datum:
05.12.2023 16:41
Hoi!
Iemand bekend met Camping L’Ayguette bij Faucon / Vaison La Romains? Is de camping leuk met kleine kindjes?
Hoe is het weggetje van de camping naar Faucon? Goed te lopen/ veilig lopen met kinderwagen?
Hoor het graag!
Geplaatst door: Pierre
, Datum:
05.12.2023 20:28
Ik zou deze camping niet direct uitkiezen met kleine kinderen. Veel hoogteverschillen en de voorzieningen, zoals zwembad en speeltuin, kunnen - afhankelijk van de kampeerplek, ver weg liggen.
De weg naar Faucon is niet geschikt om langs te wandelen en het is nog een goede kilometer lopen.
Geplaatst door: Ina2
, Datum:
06.12.2023 07:15
Eens met Pierre. Fijne camping voor kinderen vanaf 6 jaar. . Groot multifunctioneel sportveld. Maar voor kleintjes minder geschikt.
Geplaatst door: Hannah
, Datum:
06.12.2023 09:53
Ook mee eens. Kleintjes kunnen daar niet zo goed ‘los lopen’, en zeker met een kinderwagen is de hellende weg over de camping niet echt prettig. Naar Faucon lopen kan wel, maar gaat deels langs een drukke weg. Bovendien heb je in Faucon weinig te zoeken. Voor een leuk stadje met levendigheid ( en de boodschappen) ga je naar Vaison.
Geplaatst door: ® RuudH
, Datum:
06.12.2023 18:55
Kijk eens naar Campings d'en Haut > zeer kindvriendelijk volgens de beschrijving
(ik kwam deze per ongeluk tegen op het web)
Grs RuudH
Geplaatst door: ® RuudH
, Datum:
07.12.2023 13:14
Correctie , ik bedoel Camping Le Mas d' en Haut.
Grs RuudH