Wie kan er wat meer vertellen over camping La Croix Clémentine in Cendras en/of camping le Mas de Reihe in Crespian (op het forum/zoover staan vooral oudere meningen).
Wij willen in juni voor ongeveer 10 dagen met de caravan naar 1 van deze campings.
Hoe is de bezetting in deze periode op de camping (is een ACSI-camping)? Als ik op google Earth kijkt zie ik veel bomen op camping la Croix Clementine, is er veel schaduw op de camping?
Kan je met een e-bike fietsen in de omgeving, is dat dan via D-wegen, is er veel verkeer?
Wat ik lees is dat Ales geen bijzondere stad is zijn er in de omgeving andere bezienswaardigheden. Nimes, het Bamboebos en Pont du Gard hebben we al eens eerder bezocht.
Informatie is welkom.
Jaren geleden eens op Croix Clementine gestaan. Veel bomen en hoogteverschil. Verder kan ik mij herinneren dat wij altijd door dat vreselijke Ales moesten als we ergens naartoe gingen. Troosteloos... Omgeving van Crespian is wel prachtig. Heb je toevallig al eens gekeken naar Mas de Rey dichtbij Uzes of Massereau vlakbij Sommieres? De laatste camping ligt naast een fietspad.