Camping le palais de la mer
Geplaatst door: Josephine
, Datum:
24.11.2023 16:03
Zijn er me mensen bekend met deze camping? De meest recente recensie hier op de site is van 2019. Misschien dat er mensen zijn die er afgelopen jaar geweest zijn?
We zijn van plan om naar deze camping te gaan met onze 2 jongens van 9 en 12 jaar. Dan zouden Nederlandse leeftijdsgenoten wel fijn zijn.
Hoe zit het met de dichtstbijzijnde supermarkt? En leuke uitjes in de omgeving?
Ben erg benieuwd!
Geplaatst door: ® Janeway
, Datum:
25.11.2023 16:05
Evt zou je kunnen kijken bij Zoover of anwb of zelfs bij google naar recensies.. Ik ken de camping niet.
Geplaatst door: Toon
, Datum:
26.11.2023 11:30
Goed oppassen als je je navigatiesysteem gebruikt. Er zijn in Frankrijk twee campings met deze naam.
Geplaatst door: ® Jan van I
, Datum:
27.11.2023 12:10
Waar is die tweede dan, Toon??
Geplaatst door: patricia
, Datum:
27.11.2023 14:47
Op google( maps) staan ook veel recensies of tripadvisor
, Datum:
27.11.2023 15:33
Sorry, daar waar ik meldde dat er twee zijn: ik heb me vergist.
Ik zag dat er 1 in Sainte Marie La Mer was, en 1 in de Pyreneeën Oriëntal. Maar dat is het zelfde.
Saintes Marie de la Mer ligt bij Marseille, en is anders geschreven.
Geplaatst door: Saskia4
, Datum:
27.11.2023 16:30
Onze resencie is ook van 2019. Ik weet niet wat je precies zoekt op een camping. Maar deze camping is echt een Franse camping met weinig Nederlanders. Als je Nederlandse leeftijdsgenoten voor je kinderen zoekt zou ik een andere camping kiezen. Verder zie ik op allerlei websites recentere recensies. Even zoeken dus.
, Datum:
27.11.2023 18:23
Sorry, daar waar ik meldde dat er twee zijn: ik heb me vergist.
Ik zag dat er 1 in Sainte Marie La Mer was, en 1 in de Pyreneeën Oriëntal. Maar dat is het zelfde.
Saintes Marie de la Mer ligt bij Marseille, en is anders geschreven.
Geplaatst door: Domaine
, Datum:
02.12.2023 11:04
Wij zijn er een aantal jaren geleden geweest toen het nieuwe gedeelte van het zwembad net open was.
Mijn jongens waren toen 12 en 9 precies zoals jouw jongens.
De camping is leuk wij hadden wel een wat krappe plek vlakbij het mooie moderne toiletgebouw.
Mijn jongens vonden het zwembad geweldig leuk en leerden er 2 Italiaanse jongens kennen er waren vrij weinig Nederlandse kinderen toen wij er waren .
Wij vonden de omgeving erg saai hebben 1 keer vanaf de camping een rondrit door de Pyreneeën gereden / Andorra en via de Spaanse grens terug .
Boodschappen vonden wij ook niet zo bijzonder in de omgeving wel genoeg maar geen grote centra zoals carrefour enz .
Daar moest je wel verder voor rijden .
Voor ons geen 2de keer iig .
Wij waren er 10 dagen om vervolgens naar bagnols te gaan voor de 2de helft van onze vakantie.
Geplaatst door: Domaine
, Datum:
02.12.2023 11:09
Nog aanvulling als je echt een zon , zee zwembad vakantie wilt hebben zit je echt wel goed daar .
Geplaatst door: Marike
, Datum:
02.12.2023 21:41
Wij hebben getwijfeld tussen deze camping en camping Le Dauphin in Argeles sur mere. Wij gaan nu uiteindelijk voor camping Le Dauphin.
Onze vrienden zijn naar Le Palais de la mer geweest afgelopen zomer en zij vonden de camping fantastisch. Zij wilden misschien terug naar deze camping en om die reden hebben wij ook niet voor deze camping gekozen (hoe leuk we onze vrienden ook vinden, maar op vakantie vinden we het fijn om met ons eigen gezin te gaan). Uiteindelijk gaan ze toch naar een andere camping, maar zij waren heel positief en het zegt genoeg dat zij voor de tweede keer naar Le Palais de la mer wilden. Campinggasten 60% Frans, 30% Nederlands en 10% Belg en Duits. Voldoende Nederlanders dus. Zij raden wel een plek iets verder van het zwembad aan ivm de animatie in de avond.