Geplaatst door: My
, Datum:
20.11.2023 23:06
Hoi
Wie helpt ons aan camping ideeën? Wij zoeken:
- middelgrote camping geschikt voor Kids van 5, 7 en 10
- met Nederlandse animatie
- speeltuin met trampoline
- zwembad, liefst met glijbaan en gedeelte overdekt
- ruime staplekken voor de tent
- beetje zonzekergebied; ter hoogte vacatures de ardeche/dordogne
Ik ben benieuwd naar de reacties
Geplaatst door: Marike
, Datum:
21.11.2023 09:54
Camping Les coudoulets in Pradons.
Geplaatst door: Rob
, Datum:
21.11.2023 10:20
"Ik ben benieuwd naar de reacties."
Lijkt me wat gemakzuchtig; heb je zelf al gezocht ?
En in plaats van ChatGPT in te schakelen om je vraag te formuleren ("ter hoogte vacatures en ???"), kan je het tool beter gebruiken om het antwoord te genereren.
Geplaatst door: Philip
, Datum:
21.11.2023 11:58
Inderdaad, zelf zoeken. Je zit hier op een site waar alle campings die voldoen aan je eisen te vinden zijn. En het zelf uitzoeken van een camping is heel leuk om te doen, en geeft veel voorpret.
Op een vraag zoals gesteld krijg je ongeveer 200 campings, dus dat zegt nog niets. En wat de een een prima camping vindt is voor een ander 3x niks. Dus, lekker zelf zoeken op deze fantastische site.
Succes.
, Datum:
21.11.2023 12:47
Dit forum is juist bedoeld voor zulke vragen!
Met antwoorden als die van Rob en Philip jaag je iedereen weg op dit forum.
Geplaatst door: J
, Datum:
21.11.2023 14:03
Camping les Coudoulets in Pradons is een hele fijne, goed verzorgde camping. Ruime plaatsen, sanitair prima in orde. Goede sfeer op de camping.
Mooi zwembad voor jong en oud, glijbaan, strandje aan rivier.
Zeker een aanrader.
Geplaatst door: ® Noren-63
, Datum:
21.11.2023 14:06
Kijk eens bij camping Le Castelet in Saint Jean de Muzols, ook even via Google e.d..
Geplaatst door: Myrna
, Datum:
21.11.2023 18:44
Inderdaad marike! Op zulke antwoorden zit ik niet te wachten. Tuurlijk heb ik zelf zitten zoeken, maar juist door het vele aanbod ben ik benieuwd naar waar andere goede ervaringen mee hebben.
Coudoulets wilden wij graag naartoe. Helaas op het moment dat de reserveringen open stonden was hij ook direct vol :(
Geplaatst door: ® gerd@
, Datum:
21.11.2023 19:30
Geplaatst door: Myrna
, Datum:
21.11.2023 20:17
Les arches hebben we inderdaad ook geprobeerd, maar helaas ook geen beschikbaarheid in onze weken
, Datum:
21.11.2023 20:57
Camping La Bastide en Ardèche in Ruoms
Camping Moulin de la Pique in Belves
Camping La Roubine in Vallon pont d’arc
Camping Le Collines de Castellane in Castellane
Geplaatst door: conny
, Datum:
22.11.2023 10:26
Ik kwam deze tegen (misschien niet helemaal wat jullie zoeken, maar toch het bekijken waard): camping Moulin de Chaules (Auvergne)
Geplaatst door: Gerd@
, Datum:
22.11.2023 15:58
Geplaatst door: adriaan
, Datum:
24.11.2023 09:54
Kijk even bij camping Le clot du Jay. Ruime plekken, ned. animatie, waterglijbaan, trampoline, geen overdekt zwembad
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
24.11.2023 13:21
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
24.11.2023 13:49
Logisch dat alle genoemde campings nu al volgeboekt zijn
Op een vraag als deze komen nl altijd de zelfde antwoorden
Met de zelfde campings waar schijnbaar de gehele NL kudde achter aan hobbelt
Dus toch maar zelf zoeken , en dan deze rits genoemde over slaan
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
25.11.2023 18:18
Kijk eens op de site van greencamp.nl en tendi.nl
Dat zijn leuke campings voor de leeftijd van jullie kinderen. En dan kun je daarna checken of er ook plek is voor jullie tent.
Uit mijn hoofd: op deze camping Camping-frankrijk.nlCamping Le Rocher de La Cave in Carsac AillacAlles wat u wilt weten over deze camping in Dordogne stonden toen wij er waren een aantal trampolines verspreidt over de camping. Zwembad heeft geen glijbaan, maar rivier is leuker ;-). Dit is de camping ernaast: https://camping-desbories.com/activites/ ik zie een trampo, zwembad kan deels overdekt, maar ook geen glijbaan. Wel superleuke omgeving waar onwijs veel te doen is (en dus ook toeristisch druk kan zijn). Dus anders even in die omgeving zoeken naar de camping die voldoet aan alles. Ik weet niet waarom je wilt dat het zwembad gedeeltelijk overdekt is?
https://www.campinglepilat.com/recreatie.html deze ligt ook in een leuke omgeving. Grote plekken, glijbaan in zwembad.
Voor NL animatie zou ik zoeken naar campings van NL eigenaren dan komt het vast wel goed. Maar alledrie genoemde campings daar waren zo onwijs veel nl kinderen dat met samen spelen wel goed komt.
Geplaatst door: Gerd@
, Datum:
26.11.2023 12:18