Camping les rives du lac veynes ( staanplaats) (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: essie1975
, Datum:
13.11.2023 14:49
Hallo ik heb een vraag over de staplaatsen op deze camping.
Ik lees ten eerste dat er een oud en een nieuw gedeelte is?
En als ik zou kiezen voor een ruime plaats dan staat er een groot vlak met de Letter P erin, staan hier dan de auto's van de hele camping geparkeerd?
Wie heeft er ervaring met een mooie plek aan het water?
Geplaatst door: Essie1975
, Datum:
13.11.2023 15:05
Geplaatst door: ® Janeway
, Datum:
13.11.2023 17:04
Dat klopt. Er loopt een weg tussen de camping door. En die P is idd een parkeerplaats met zonnepanelen. Je kan niet zomaar deze camping op maar je moet met een token? Oid iets scannen voor je er in kan. Je auto mag niet op de plaats alleen bij het aankomen en vertrekken. Verder moet je auto dus op die P staan. Wel achter een hek.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
13.11.2023 20:21
Geplaatst door: Mimmim79
, Datum:
19.11.2023 13:51
De camping is inderdaad autovrij, muv campers en aankomst/vertrek. De auto’s staan gezellig bij elkaar onder zonnepanelen (lekker in de schaduw) op een afgesloten parkeerterrein (handig ivm drukte voor openbare toegankelijk meertje). Er zijn bolderkarren en bakfietsen om boodschappen te vervoeren op de camping aanwezig. Zoek je rust en ruimte en het nieuwste sanitair en de kleinste afstand naar de auto, kies dan het nieuwe deel. Maak je veel gebruik van de voorzieningen als sportveldje, speelruimte en zwembad en meertje en wil je niet steeds met een token rondlopen, kies dan voor het oude deel.
De mooist gelegen plaatsen zijn gelegen aan de achterkant van de camping in het oude deel, niet te dicht bij de weg. Je kijkt dan over open veld tegen de bergen aan. Er zijn geen campingplaatsen (bijna) aan het water. Wel een aantal niet bij de camping horende camperplaatsen.