Vervanger Farmfood geperste brokken hondenvoer in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Carla
, Datum:
03.11.2023 10:23
Onze hond krijgt in NL Farmfood geperste brokken. Dit is hondenvoer van hoge kwaliteit waar je niet veel van nodig hebt. Welke geperste brokken, verkrijgbaar in Zuid-Frankrijk zijn daar een goede vervanger voor? Ik ga nl volgend jaar meerdere maanden naar Frankrijk en kan geen 100 kilo hondenvoer meeslepen.
Bedankt alvast voor jullie reactie.
Geplaatst door: Bert
, Datum:
03.11.2023 11:59
Ik heb deze vraag ook wel eens op dit forum gevraagd en specifiek naar koud geperste brokken. Geen antwoord.
Mijn hond heeft geen problemen met een ander merk hondenvoer, zolang het maar koudgeperste brokken zijn. Anders raakt ze aan de schijterij.
Ik heb wel eens in een dierenwinkel gekeken, maar kon geen koudgeperste brokken vinden. Als je er naar vraagt kijken ze je met grote ogen aan en proberen je een andere zak voer laten kopen, maar niet koudgeperst.
Geplaatst door: ® Annette
, Datum:
03.11.2023 12:57
Daarom nemen wij onze eigen brokken ook altijd mee maar ik snap dat je niet voor meerdere maanden mee kunt nemen.
Misschien is het een optie om het te laten bezorgen?
Geplaatst door: ® Annette
, Datum:
03.11.2023 13:03
Geplaatst door: Johann
, Datum:
03.11.2023 15:13
Geplaatst door: Bert
, Datum:
03.11.2023 16:51
Mijn hond krijgt inderdaad biofood lam rijst. Maar in Frankrijk is het bijna niet te verkrijgen. In Lyon en Parijs en het kost 20 tot 30 euro duurder dan in Nederland per zak van 13,50 kilo..
Je kan het wel op laten sturen via amazon.fr. Dan kost het 15 euro duurder.
Geplaatst door: ® Janeway
, Datum:
03.11.2023 19:39
Ik zou dan de boel laten bezorgen in La France via Amazon oid. Evt laat je familie hier in nederland voer kopen en het versturen naar je adres daar.